Secret Cinema un nou tip de cimematograf.”În loc să te uiţi la un film, eşti în film... trăieşti filmul”

Autor: Ioana Matei Postat la 04 septembrie 2016 498 afişări

Secret Cinema un nou tip de cimematograf.”În loc să te uiţi la un film, eşti în film... trăieşti filmul”

Aţi plăti 100 de dolari ca să vedeţi un film? Compania de entertainment Secret Cinema a convins sute de mii de oameni să facă acest lucru - fără ca ei să ştie care va fi titlul anterior vizionării, după cum reiese dintr-un articol publicat de CNN.  

Cei care au plătit acest preţ nu au văzut doar un film, ci au avut oportunitatea de a fi ei înşişi în film. ”În loc să te uiţi la un film, eşti în film... trăieşti filmul”, spune Fabine Riggall, fondatorul companiei Secret Cinema, aflată în Londra. Riggal spune că oferă ”o experienţă cinematică imersivă”. Metoda pare să fie plăcută de public, în condiţiile în care în ultimele 18 luni, Secret Cinema a atras 180.000 de oameni care să vizioneze filmele în acest mod. Pentru anumite evenimente, numele filmului nu este făcut public la momentul în care biletele sunt puse spre vânzare. Sloganul companiei este ”Tell No One” (nu spune nimănui, n.r.).

Fiecărui posesor de bilet îi este alocată o identitate secretă şi i se spune cu ce să se îmbrace şi unde să meargă, de obicei prin intermediul unei serii de mesaje criptice. După ce au primit aceste indicaţii, posesorii de bilete merg într-un loc indicat - spaţii abandonate transformate în platouri de film - şi devin parte din film. Actori încurajează audienţa să participe, oferindu-le misiuni şi atrăgându-i în conflictul scenariului.

Cea mai recentă producţie de acest tip este ”Dirty Dancing”, care a avut 30.000 de participanţi. Fiecare dintre ei a plătit 90 de dolari pentru un bilet. Evenimentul a avut loc în iulie şi a fost atât de popular, încât încât filmul ”Dirty Dancing” a urcat în box office-ul din Regatul Unit în primele 10 filme clasate, la aproape 30 de ani după ce filmul a fost lansat.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Cine sunt cei mai mari proprietari de terenuri Agricole din România

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.