Scenariul Ministerului Turismului despre ce cred presupusii turisti straini veniti in Romania

Postat la 21 februarie 2011 12 afişări

"A! Careva sa ii spuna lui sefu' ca nu ne vom grabi sa ne intoarcem la birou... ne-am obisnuit cu ritmul sanatos de viata de aici". Astfel suna post scriptumul unei carti postale expediate de un ipotetic turist strain aflat in vizita in Romania. "Scenariul" a fost imaginat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si este inclus in primul manual al brandului national de turism.

Brosura, care are in antet sigla Guvernului si a MDRT, are 36 de pagini, iar pe prima coperta apare simbolul brandului national de turism al Romaniei, cu celebra frunza. In prima parte a documentului este prezentat brandul - pozitionare, platforma de comunicare, strategia de brand -, iar partea a doua cuprinde, printre altele, "identitatea vizuala", sloganul brandului si exemple de utilizare.

"Manualul este destinat tuturor partilor interesate de brandul turistic al Romaniei", se arata pe prima pagina a brosurii. La capitolul "Experiente de calatorie in Romania", documentul da cateva exemple de posibile mesaje cuprinse in carti postale trimise de prezumtivi turisti straini - Richie si gasca nebuna ("Mastertrekker" Reiner, "Exploratorul" Armin & "Indiana" Georg), Randy si Moruwenna, Sylvie - impresionati de vizita lor in Romania. Iata un exemplu de mesaj inclus in manualul de brand turistic national: "De-abia astept sa ajung in Muntii Apuseni si sa vad pesterile...cu ceva noroc vom vedea si un urs brun. Nu foarte de aproape, sper!"

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
turism,
minister,
Elena Udrea,
marketing,
frunza,
brand
/actualitate/scenariul-ministerului-turismului-despre-ce-cred-presupusii-turisti-straini-veniti-in-romania-8000737
8000737
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.