Sase trucuri pentru vanzarea online

Postat la 03 aprilie 2006 1 afişăre

Specialistii in reclamele afisate alaturi de rezultatele cautarilor pe Internet recomanda cateva reguli de baza pentru maximizarea rezultatelor.

 

ALEGETI BINE CUVINTELE: Cuvintele cheie la care apare reclama trebuie sa fie foarte specifice. Acestea vor aduce mai putine click-uri, dar mai multe persoane interesate de produs. De exemplu, "leasing" este de preferat termenului "servicii financiare", daca acesta e obiectul de activitate.

 

AVANTAJUL PRETULUI: Se recomanda ca pretul produsului sa fie inclus in reclama text. Astfel, cei care nu sunt dispusi sa-l plateasca, nu vor mai da click pe reclama, "consumand" din bugetul zilnic stabilit de firma.

 

GRESELILE DE TASTARE: Specialistii spun ca este bine ca o firma care apeleaza la publicitate contextuala sa profite de greselile de tastare. Astfel, pot fi stabilite drept cuvinte-cheie si acele cuvinte scrise gresit, cum ar fi "rstaurant", care costa si mult mai putin, pentru ca cererea pentru ele este mica.

 

POZITIA IN LISTA: Prima pozitie intre link-urile sponsorizate este cea mai vizibila, dar si cea mai scumpa. Companiile sunt sfatuite sa testeze si pozitionari mai ieftine, cele de pe locurile 2-4.

 

ARTA TITLULUI: Evident, in orice tip de publicitate, titlul anuntului trebuie sa atraga atentia. Trebuie folosite sintagme puternice, care sa trezeasca interesul utilizatorilor. "Cel mai mare magazin virtual" va atrage mai mult decat "magazin virtual romanesc".

 

FARA PAGINI INTERMEDIARE: Link-ul reclamei trebuie sa conduca direct pe pagina produsului. Utilizatorul poate renunta, daca trebuie sa navigheze prin site ca sa ajunga la produs.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/sase-trucuri-pentru-vanzarea-online-979736
979736
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.