Sanitas îl critică pe Cîţu: Are declaraţii halucinante... nu spune nimic despre adevăraţii vinovaţi

Autor: Petru Mazilu Postat la 29 ianuarie 2021 520 afişări

Federaţia Sanitas îl critică dur pe premierul Florin Cîţu despre care spune că face declaraţii halucinante despre veniturile cadrelor medicale, dar nu vorbeşte despre vinovaţii pentru producerea tragediei de la Spitalul Matei Balş.

Reprezentanţii Federaţiei Sanitas au publicat un mesaj pe Facebook şi critică declaraţiile făcute de prim-ministrul Florin Cîţu după incidentul de la Matei Balş. Sindicaliştii sunt nemulţumiţi de faptul că premierul vorbeşte cu cinism despre veniturile salariaţilor din sănătate, dar nu spune nimic despre cei vinovaţi pentru producrea unei noi tragedii.

„Premierul Cîţu - declaraţii halucinante! Nici nu s-a risipit tot fumul de la incendiul din Spitalul Matei Balş, familiile pacienţilor nu ştiu încă de soarta acestora, angajaţii care au fost de serviciu, negri încă de fum, stau la coadă la Poliţie pentru declaraţii, iar Prim-ministrul iese în conferinţa de presă şi ne vorbeşte cu cinism despre veniturile prea mari ale salariaţilor din sănătate! Nimic despre adevăraţii responsabili/vinovaţi! ”, scrie pe pagina de Facebook a Federaţiei Sanitas.

Sindicaliştii mai spun că ei aşteaptă reformele promise de guvernanţi.

„Îi înţelegeam confuzia dacă nu ar fi vorba despre o recidivă: este acelaşi om politic care nu foarte demult declara că sănătatea şi învăţământul nu trebuie să fie priorităţi naţionale! În tot acest timp noi ne aşteptăm la reforme reale!”, anunţă sindicaliştii din sănătate.