Românii au dat 400 mil. euro pe echipamente sportive

Autor: Cristina Roşca Postat la 25 aprilie 2013 160 afişări

Cătălin Pozdarie, şeful retailerului de echipamente sportive Hervis, o reţea cu 12 magazine, spune că piaţa de profil a stagnat anul trecut la 400 de milioane de euro.

Românii au dat 400 mil. euro pe echipamente sportive

Cătălin Pozdarie, şeful retailerului de echipamente sportive Hervis, o reţea cu 12 magazine, spune că piaţa de profil a stagnat anul trecut la 400 de milioane de euro.

Această sumă include atât vânzările principalilor jucători specializaţi - Decathlon, Hervis şi Intersport -, dar şi pe cele ale lanţurilor de retail care vând şi produse de profil şi pe cele ale independenţilor.

„Cât timp puterea de cumpărare reală nu creşte este greu să crească piaţa. Mai mult, numărul locuitorilor a scăzut puternic în ultimii ani şi acest lucru se simte.“ Pozdarie spune că la nivel de piaţă fiecare cumpărător a lăsat la casă în medie 40 de euro, ceea ce înseamnă că 10 milioane de persoane au cumpărat anul trecut echipamente sportive.

Hervis şi-a bugetat o creştere de două cifre a afacerilor companiei pe care o conduce, deşi anul a început mai slab decât precedentul. Şeful Hervis

şi-a propus să câştige cotă de piaţă de la concurenţi, să deschidă cel puţin un magazin nou şi să îmbunătăţească gama de produse a retailerului cu afaceri de 15 mil. euro anul trecut.

„Anul a început timid. Ne-a lipsit iarna de anul trecut când a nins mai mult. Dacă e să ne uităm la anul în curs prin comparaţie cu precedentul, aş spune că atunci eram mai optimist“, spune Pozdarie (44 de ani).

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Urmărește Business Magazin

citeste si:

Citeşte pe comedymall.ro

/actualitate/romanii-au-dat-400-mil-euro-pe-echipamente-sportive-10798264
10798264
comments powered by Disqus
Cum supravietuiesc afacerile mici în criză? Cum supravietuiesc afacerile mici în criză?

Decalogul unui mic antreprenor: Pentru noi în toată această perioadă a contat să nu ne pierdem cumpătul. Să rămânem atenţi. Să vorbim sincer şi deschis cu echipa. Să fim creativi şi să pivotăm rapid atunci când se arată posibilităţi. Să fim optimişti. Să avem încredere. Să fim îndrăzneţi. Să ştim la ce să renunţăm. Să fim recunoscători. Să ne agăţăm de orice ni se oferă.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium Cum încearcă grupul Carrefour să îi convingă pe consumatorii locali să bea vinuri româneşti? Prin programul Deschidem Vinul Românesc retailerul aduce în magazine etichete exclusive şi vinuri premium
Care este povestea Aur’a, apa de aur din România care se bea la Festivalul de Film de la Cannes, la Grand Prix-ul de la Monaco şi în hotelurile de cinci stele din Asia
Mediafax
Săracii oameni bogaţi. Cine sunt câştigătorii, dar şi cei care au avut de pierdut din cauza pandemiei de COVID-19 Săracii oameni bogaţi. Cine sunt câştigătorii, dar şi cei care au avut de pierdut din cauza pandemiei de COVID-19
Moneda euro atinge un nou maxim istoric. „Pragul de 5 lei pentru un euro probabil va fi atins în mai puţin de o lună, dacă vom continua la fel”
MonitorulApararii
Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania Problema refugiaţilor revine în atenţia clasei politice din Germania
Diplomaţia coercitivă în estul Mării Mediterane
MonitorulPartidelor
Acuzaţii pentru Barna: E inadmisibil să preluaţi tehnicile de manipulare ale PSD Acuzaţii pentru Barna: E inadmisibil să preluaţi tehnicile de manipulare ale PSD
Fost ministru PSD, mesaj de susţinere pentru un candidat PNL: Este un lider transformaţional
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.