Reţeaua de benzinării, restaurante şi hoteluri Ozana, controlată de familia Grindean din Bistriţa, şi-a triplat profitul net în 2024, la afaceri de peste 93 mil. lei

Autor: Laurentiu Cotu Postat la 06 august 2025 49 afişări

Ozana SRL, o afacere cu benzinării, restaurante şi hoteluri controlată de familia Grindean din Bistriţa, a raportat pentru 2024 o cifră de afaceri de 93,3 mil. lei (18,7 mil. euro), apropiată de cea din 2023, şi un profit net de 2,1 mil. lei (aproximativ 429.000 de euro), de 3,3 ori mai mare faţă de anul precedent, potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor.

Reţeaua de benzinării, restaurante şi hoteluri Ozana, controlată de familia Grindean din Bistriţa, şi-a triplat profitul net în 2024, la afaceri de peste 93 mil. lei

Ozana SRL, o afacere cu benzinării, restaurante şi hoteluri controlată de familia Grindean din Bistriţa, a raportat pentru 2024 o cifră de afaceri de 93,3 mil. lei (18,7 mil. euro), apropiată de cea din 2023, şi un profit net de 2,1 mil. lei (aproximativ 429.000 de euro), de 3,3 ori mai mare faţă de anul precedent, potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor.

Compania a finalizat anul 2023 cu un câştig net de 637.498 de lei (129.000 de euro), conform datelor publice. Ozana a ajuns în 2024 la un număr mediu de 70 de angajaţi, cu opt oameni mai puţin decât în anul anterior. Compania operează o reţea de şase benzinării sub brandul Ozana în judeţul Bistriţa-Năsăud (Bistriţa, Beclean, Susenii Bârgăului, Mititei, Sărmaşu, Feldru), hotelul Ozana de patru stele din municipiul Bistriţa (33 de camere şi cinci apartamente), motelul din staţiunea Figa, lângă oraşul Beclean, şi două restaurante, unul în Bistriţa (Rose Garden) şi unu la ieşirea din Beclean (Ozana).

Compania Ozana SRL a fost înfiinţată în anul 1992 cu principal domeniu de activitate comerţ cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate şi este controlată de antreprenorii Ioan şi Ana Grindean. În România sunt peste 2.100 de benzinării, conform celor mai recente date.

Patru mari companii petroliere (Petrom, Rompetrol, Lukoil şi MOL România) acoperă între 80 şi 90% din volume şi peste 75% din numărul de benzinării active pe plan local, comerţul cu carburanţi fiind una dintre cele mai concentrate pieţe din România. Potrivit informaţiilor disponibile, în acest moment mai sunt active pe plan local circa 500-600 de staţii care nu sunt afiliate unui brand. Laurenţiu Cotu, ZF Transilvania

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.