Promisiunile electorale au crescut încrederea românilor, deşi peste jumătate spun că o duc mai prost
Gradul de încredere al populaţiei a atins în 2012 cel mai ridicat nivel de la declanşarea crizei până în prezent, românii fiind "sensibili" la promisiunile din campaniile electorale, care i-au făcut mai optimişti, deşi peste jumătate susţin că situaţia financiară s-a înrăutăţit, potrivit GfK.
În sondajul GfK din decembrie peste jumătate dintre români spuneau că situaţia financiară a familiei lor este mai dificilă decât în urmă cu 12 luni, în vreme ce unul din zece locuitori credea că aceasta este mai bună. Cu toate acestea, în privinţa perspectivelor financiare doar 28% vede că acestea se vor înrăutăţi, în comparaţie cu decembrie 2010 când peste jumătate din populaţie avea aşteptări sumbre. Numărul optimiştilor este mai mare cu 6 procente faţă de decembrie 2010 şi 2011, ajungând la 21%.
Speranţele pentru un trai mai bun în 2013 sunt mai mari decât în anii anteriori.
"2012 a fost an de campanie electorală - în iunie alegeri locale, iar în decembrie parlamentare. Ca de obicei în aceste perioade, românii sunt sensibili la promisiunile candidaţilor şi de aceea remarcăm în mod constant creşterea nivelului de încredere a populaţiei. În plus, luna decembrie vine cu o îmbunătăţire a percepţiei românilor, «magia» sărbătorilor de Crăciun înfluenţându-le în bine starea de spirit", a declarat într-un comunicat director general GfK România, Andi Dumitrescu.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro