PPD România anunţă planuri de investiţii ce depăşesc 6 milioane de euro în următorii ani

Autor: Ioana Matei Postat la 10 noiembrie 2017 198 afişări

PPD România, parte a Photos Photiades Group aniversează 10 ani de prezenţă pe piaţa din România şi anunţă planuri de investiţii ce depăşesc 6 milioane de euro în următorii ani, vizând dezvoltarea mărcilor din portofoliu, a operaţiunilor locale şi a resurselor umane.

PPD România anunţă planuri de investiţii ce depăşesc 6 milioane de euro în următorii ani

Cu o cifră totală de vânzări ce a crescut de 10 ori în ultimul deceniu, PPD România a atins poziţia de lider pe piaţa distribuţiei de băuturi alcoolice premium, în baza volumelor totale vândute, conform reprezentanţilor săi. Pentru anul 2017, compania estimează o cifră de afaceri de peste 50 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere de peste 20 de puncte procentuale faţă de finalul anului trecut.

 „Suntem extrem de mândri de evoluţia PPD România, nu doar datorită creşterii sale impresionante, ci şi pentru rolul strategic pe care l-a jucat în extinderea noastră către Europa Centrală şi de Est. În România, avem o echipă stabilă care împărtăşeşte valorile Grupului şi reflectă cu succes imaginea noastră la nivelul industriei locale. Ne bucurăm de rezultatele primilor 10 ani şi ne păstrăm angajamentul faţă de piaţa din România, dovadă fiind planurile noastre pe termen mediu şi lung”, a declarat Alexis Photiades, managing director Photos Photiades Group. 

De la înfiinţare, compania a investit peste 40 de milioane de euro în domenii precum cel imobiliar, prin dezvoltarea propriului centru logistic şi a sediului central din Bucureşti, distribuţie şi promovarea de brand, precum şi în campanii care încurajează consumul responsabil de alcool.

„PPD România a lucrat susţinut pentru a atinge şi a-şi consolida poziţia de lider de piaţă, aducând branduri cunoscute şi apreciate de consumatorii români, precum J&B, Johnnie Walker, Aperol, Campari, San Pellegrino şi multe altele. Privim cu încredere către viitor şi avem convingerea că ne vom menţine poziţia de lider pe piaţa din România, accelerând investiţiile în dezvoltarea de talente, tehnologie şi în promovarea brandurilor din portofoliu. În numele PPD România, aş vrea să le mulţumesc partenerilor noştri globali pentru încrederea pe care ne-au acordat-o încă de la începutul colaborării, dar mai ales pentru că ne sunt în continuare alături în această călătorie ce are ca obiectiv evoluţia constantă într-un mediu extrem de dinamic şi de competitiv”, a adăugat Nikitas Aspiotis, general manager PPD România. 

În prezent, echipa PPD România este formată din 80 de specialişti, cu 25% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Având la bază convingerea că oamenii sunt cel mai important factor în creşterea unei afaceri, compania investeşte susţinut în programe de formare şi dezvoltare prin propria Academie. Mai mult decât atât, PPD România se implică activ în susţinerea şi dezvoltarea viitorilor specialişti printr-o serie de parteneriate strategice cu universităţi şi asociaţii studenţeşti de profil.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.