Plus 28% pentru Ambient în 2011
Ambient, companie românească cu activităţi în domeniul comerţului cu materiale de construcţii, finisaje şi amenajări interioare a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 135 milioane de euro, cu 30 milioane de euro mai mare comparativ cu valoarea aferentă anului 2010
Procentual, cifra reprezintă o creştere de 28% faţă de valoarea cifrei de afaceri din 2010 (105 milioane de eur), ca urmare a procesului de repoziţionare a business-ului şi a strategiei demarate în 2009.
Dacă anul 2009 a reprezentat pentru Ambient momentul asumării deciziei de a restructura businessul, în 2011 compania a depăşit chiar estimările de 15% creştere, realizate la începutul anului trecut.
,,Ambient a reuşit să îşi menţină stabilitatea (...) în contextul în care creşterea nu s-a bazat pe extinderea lanţului comercial. Am decis că este mai corect şi mai profitabil să continuăm toate procesele în linia planului strategic pentru a avea un viitor stabil", declară Ioan Ciolan, directorul general şi fondatorul Ambient. În 2012, pe 3 februarie, Ambient a împlinit 19 ani de existenţă pe piaţa din România. Pe 3 mai compania a deschis un nou centru comercial în Braşov, acesta fiind un concept dedicat braşovenilor care renovează sau construiesc.
Ambient este o companie cu capital integral românesc, a cărei principală activitate este comercializarea materialelor de construcţii, finisaje şi amenajări interioare. Înfiinţată în 1993, compania a inaugurat, conform reprezentanţilor companiei, primul magazin de profil do-it-yourself din România, în aprilie 2002, la Sibiu.
Ambient acoperă centrul ţării cu o reţea de 14 centre comerciale şi 2 depozite logistice.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













