Piaţa de proximitate devine din ce în ce mai competitivă: Auchan atinge borna de 50 de magazine Simply în franciză, la doar un an de la lansarea conceptului
Auchan România a deschis cel de-al 50-lea magazin în franciză sub brandul Simply by Auchan, un format de proximitate lansat în iunie 2024 şi adresat antreprenorilor locali. Reţeaua este prezentă deja în 14 judeţe şi în Bucureşti, cu o cerere ridicată în special în Ilfov, unde funcţionează opt unităţi.
Magazinele au suprafeţe între 50 şi 350 de metri pătraţi şi oferă până la 4.000 de articole, de la produse alimentare şi mărci proprii Auchan, la cosmetice şi articole pentru casă şi animale de companie.
Compania susţine că investiţia într-o franciză poate fi recuperată în aproximativ doi ani, în funcţie de specificul fiecărui business. În prezent, majoritatea francizaţilor sunt antreprenori locali, dar există şi cazuri de persoane fără experienţă anterioară în retail.
Expansiunea Simply by Auchan vine pe fondul unei pieţe de proximitate extrem de competitive, unde marii retaileri caută să câştige teren prin formate flexibile şi adaptate comunităţilor urbane şi rurale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













