Piaţa de fashion din Bucureşti, de acum pe smartphone

Autor: Ioana Matei Postat la 30 octombrie 2013 74 afişări

Bucharest Shopping, prima aplicatie mobila ce reuneste piata de shopping din Bucuresti s-a lansat recent în urma unei investiţii iniţiale de 10.000 euro.

Piaţa de fashion din Bucureşti, de acum pe smartphone

Aplicaţia va fi disponibila pentru descarcare gratuita in AppStore si Google Play. Bucharest Shopping nu este un instrument de cumparaturi online, ci unul de comunicare si informare, care poate detecta cele mai apropiate reprezentante ale brandurilor preferate si ofera informatii utile actualizate in timp real despre magazine, ultimele colectii, promotii si oferte speciale. Meniul aplicatiei ofera posibilitatea construirii unei liste cu magazinele preferate de utilizator, ce poate fi editata in orice moment.  In plus, utilizatorul poate accesa instant contul de Facebook, Twitter, Google+ sau Instagram al unui magazin, site-ul acestuia, precum si datele de contact.

Prin intermediul aplicatiei, utilizatorii vor avea acces constant la informatii complete despre magazine precum Burberry, Gucci, Stefanel, Sport/Couture, Distinto, Estee Lauder, My House si multe altele.

Aplicatia se adreseaza cu precadere cumparatorilor activi din Bucuresti, dar si celor care vor sa fie permanent informati cu privire la noutatile din piata. In targetul Bucharest Shopping se afla deasemenea si turistii sau expatii, aplicatia fiind dezvoltata exclusiv in limba engleza.

Magazinele care doresc sa apara in baza de date a aplicatiei pot alege dintre patru tipuri de abonamente anuale puse la dispozitie de catre Bucharest Shopping . In medie, conform listei actuale de preturi, un magazin poate face parte din baza de date Bucharest Shopping pentru o suma lunara de aproximativ 35 de euro.

Cu o strategie de comunicare menita sa sustina promovarea proiectului, se estimeaza ca pana la sfarsitul lui 2013 aplicatia va detine un numar de aproximativ 20.000 de utilizatori si peste 50.000 de useri in primul an. In plus, pana la finele anului viitor  a fost setat un target de pana la 250 de magazine care practica retail autentic in Bucuresti.

 

Urmărește Business Magazin

/actualitate/piata-de-fashion-din-bucuresti-de-acum-pe-smartphone-11589318
11589318
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.