Peste jumătate dintre românii care cumpără online aleg produse sau servicii până în 100 euro

Postat la 24 martie 2014 33 afişări

Peste jumătate dintre românii care au făcut cumpărături online în ultima jumătate de an au plătit mai puţin de 100 euro pentru cel mai scump produs sau serviciu achiziţionat, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de marketing Daedalus Millward Brown.

Peste jumătate dintre românii care cumpără online aleg produse sau servicii până în 100 euro

 Dintre aceştia, 25,6% alocă între 91 şi 255 lei (21-50 euro) pentru cumpărăturile online, 18% între 226 şi 450 lei (51-100 euro) şi 16% între 1 şi 90 lei (1-20 euro).

Un procentaj important, de 23,3%, este înregistrat şi în cazul persoanelor care alocă între 451 şi 1.300 lei (101-300 euro) pentru achiziţii de pe internet.

La extrema cealaltă, la fiecare 100 de cumpărători online din România există unul care în ultimele 6 luni a achiziţionat un produs sau serviciu cu valoare mai mare de 1.000 euro.

De asemenea, numărul femeilor care au cumpărat doar lucruri cu valoare redusă (până în 20 de euro) de pe internet în ultima jumătate de an este aproape dublu faţă de cel al bărbaţilor aflaţi în aceeaşi situatie (21,7% femei versus 12,6% bărbaţi).

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/peste-jumatate-dintre-romanii-care-cumpara-online-aleg-produse-sau-servicii-pana-in-100-euro-12320714
12320714
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Educaţie fără bani! O discuţie cu Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, head of content Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.