Pentru clienţii care caută mai mult decât frumosul

Autor: Cristina Rosca Postat la 11 februarie 2019 192 afişări

O îmbinare între frumos şi util, în antiteză cu latinescul „Il bello inutile“ (frumosul inutil - n.red.). este ceea ce şi-a propus să ofere antreprenoarea Diana Şucu în showroomul de mobilă de lux aflat în zona comercială Băneasa. Care sunt planurile sale pentru a-i aduce mai aproape de acest stil pe clienţii din România?

Pentru clienţii care caută mai mult decât frumosul
Pentru clienţii care caută mai mult decât frumosul deschide galeria

Businessul din domeniul mobilierului de lux deţinut de Diana Şucu, soţia omului de afaceri Dan Şucu, a ajuns anul trecut la nivelul de 1,2 milioane de euro, iar în 2019 este bugetată o creştere de două cifre. Antreprenoarea care a pariat pe acest domeniu în urmă cu mai bine de cinci ani a adus în România trei branduri de mobilier de lux, este vorba de Ethan Allen, Caracole şi Bernhardt, toate amplasate în complexul Băneasa, o zonă comercială din nordul Bucureştiului.

„Anul 2018 a fost unul bun, cu o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro. Desigur că ne-am fi dorit mai mult, dar redecorările pe care le-am făcut pentru toate cele trei branduri le-am terminat în noiembrie – prea târziu ca să-şi aducă contribuţia la cifra de afaceri din 2018“, spune antreprenoarea. Despre mărcile din portofoliu, ea adaugă că Ethan Allen este brandul fanion, cel mai cunoscut brand american. Acesta se adresează în special spaţiilor mari, generoase. De altfel, este şi primul brand adus de ea în România.

La portofoliu ea a adăugat apoi Caracole, un brand pe care îl descrie ca fiind vândut excelent atât ca set, cât şi ca piese independente. 

„Şi pentru că există multe apartamente frumoase atât în Bucureşti, cât şi în marile oraşe ale României, am hotărât să promovăm şi Bernhardt – un brand mai modern, mai îndrăzneţ, mai surprinzător. Acesta se pretează excelent apartamentelor gen loft.“

Cele trei branduri sunt prezente într-un magazin de 2.000 de metri pătraţi amplasat în Băneasa Shopping City, mall pe care Diana Şucu îl descrie ca fiind cea mai bună zonă comercială a României. „Extinderea nu este pentru noi o prioritate, în schimb perfecţionarea colecţiei şi a ofertei este un must, de aceea nu ne concentrăm pe noi deschideri în viitorul apropiat. Toate trei brandurile – Ethan Allen, Caracole şi Bernhardt – funcţionează bine împreună. Lupta noastră este aceea de a ne face cât mai cunoscuţi nu doar în Bucureşti, ci şi în întreaga ţară.“

Despre clienţi ea spune că sunt persoane deja familiarizate cu brandurile grupului, atât români, cât şi străini (austrieci, olandezi, bulgari sau englezi). „Este evident că prin cele trei branduri americane, Ethan Allen, Caracole şi Bernhardt, ne adresăm unui client răsfăţat din punct de vedere financiar, care va cumpăra întotdeauna ceea ce este cel mai bun sau nimic. Clienţii noştri sunt persoane care au călătorit mult (...).“

Toate cele trei branduri activează pe segmentul mobilierului de lux, segment în care Diana Şucu spune că oferta de mobilier şi decoraţiuni pe acest palier de preţ abundă de produse fabricate în Italia, eventual Franţa.

„Gustul latin nu este unicul stil pe care îl caută clienţii. Diferenţierea pe care am văzut-o a fost în a prezenta ceva nou, special, inexistent pe piaţă ca ofertă. Şi atunci am ales ce este mai bun din gustul anglo-saxon, definit prin «form follows function». O îmbinare între frumos şi util, în antiteză cu latinescul «Il bello inutile» (frumosul inutil - n.red.).“

Antreprenoarea este de părere că în acest domeniu, un ajutor de specialitate, al unui designer pregătit în această direcţie, este preferabil, dacă nu indispensabil.„Colegele mele de la Ethan Allen, Caracole şi Bernhardt au studii de specialitate, au terminat arhitectura sau designul de interior şi, mai mult, beneficiază de ştiinţa şi ajutorul colegilor designeri americani.“ Astfel, în magazine există posibilitatea customizării pieselor de mobilier. Există şi clienţi care vin împreună cu designerii personali.

Pe segmentul mobilierului de lux mai activează branduri precum Roche Bobois sau Rovere, ambele branduri europene.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Bilanţ la 20 de ani de DENT ESTET Bilanţ la 20 de ani de DENT ESTET

Pornită cu o investiţie modestă într-un cabinet deschis la parterul unui bloc, compania DENT ESTET s-a transformat în două decenii în liderul pieţei serviciilor stomatologice din România, cu venituri care au ajuns anul trecut la peste 47,5 milioane de lei.

vezi continuarea
ZF.ro
FINAL de drum la ING. După 7 ani în România, banca face anunţul şoc FINAL de drum la ING. După 7 ani în România, banca face anunţul şoc
ULTIMĂ ORĂ: Unul dintre cei mai importanţi lideri europeni a murit
ProMotor.ro
MAŞINILE SECOND-HAND de care trebuie SĂ TE FEREŞTI! Să nu cumperi niciodată aceste modele, oricât de atrăgătoare par să fie! MAŞINILE SECOND-HAND de care trebuie SĂ TE FEREŞTI! Să nu cumperi niciodată aceste modele, oricât de atrăgătoare par să fie!
De ce DACIA DUSTER are un PREŢ DE PORNIRE MAI MARE ÎN ROMÂNIA decât în altă ţări!
Mituri false despre condusul economic - sfaturi care NU TREBUIE ASCULTATE!
Descopera.ro
PULEX iritans, marele INAMIC al oamenilor. Ştiu că vă vine să râdeţi, dar este cel mai PERICULOS şi vă poate afecta oricând PULEX iritans, marele INAMIC al oamenilor. Ştiu că vă vine să râdeţi, dar este cel mai PERICULOS şi vă poate afecta oricând
Un medicament banal, folosit frecvent şi în România, are efecte uimitoare în SEX
Ruşii şi francezii au făcut o DESCOPERIRE neaşteptată în solul îngheţat din Siberia. ''Este GIGANT''
Go4it.ro
Huawei va lansa telefonul de 1000 lei care va lăsa în urmă APPLE, ONEPLUS şi SAMSUNG la capitolul design Huawei va lansa telefonul de 1000 lei care va lăsa în urmă APPLE, ONEPLUS şi SAMSUNG la capitolul design
A făcut o poză la Lună cu noul său telefon Huawei, însă când s-a uitat mai atent a observat un detaliu BIZAR. „Nu credeam că este POSIBIL aşa ceva...”
FĂRĂ VIRUŞI pe telefon. Metoda prin care poţi intra pe orice site fără NICI UN RISC
Csid.ro
Scaunul de birou: importanţa alegerii modelului pentru sănătatea corpului Scaunul de birou: importanţa alegerii modelului pentru sănătatea corpului
Cum deosebeşti fructele şi legumele româneşti de cele de import
Hernia de disc: simptome, diagnostic şi tratament

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.