Pe fondul pandemiei, una dintre cele mai mari platforme locale de retail vestimentar şi-a triplat numărul de parteneri

Autor: Andra Stroe Postat la 11 iunie 2020 82 afişări

Pe fondul pandemiei, una dintre cele mai mari platforme locale de retail vestimentar şi-a triplat numărul de parteneri

La 11 ani de la deschidere, retailerul FashionUP! a ajuns la un portofoliu de 500.000 de clienţi şi peste 150 de parteneri. „În ultima perioadă în care s-au produs multe schimbări pe zona de e-commerce din România am făcut paşi importanţi pentru susţinerea mediului de afaceri şi am creat beneficii suplimentare pentru comercianţii care doresc să-şi crească vânzările. Am reuşit să facilităm accesul la platforma FashionUP! şi am oferit avantaje noi în MarketUP obţinând o creştere de peste trei ori a ponderii vânzărilor partenerilor noştri, dar şi a numărului acestora, astfel că în aceste zile ne putem lăuda cu un portofoliu de peste 150 de parteneri activi”, a declarat Mira Anghelescu, director de operaţiuni FashionUP!.

Noutăţile pe care compania le-a adus pentru partenerii de pe platformă sunt reprezentate de controlul asupra vânzărilor şi încasărilor – aceştia facturează, încasează direct de la clientul final şi îşi gestionează singuri promoţiile. FashionUP! a suplimentat de asemenea oferta cu noi categorii de produse precum: protecţie şi îngrijire, curăţenie, ustensile de bucătărie, aparatură de uz casnic, accesorii şi articole sport. Printre cele mai populare brand-uri pe platforma businessului se numără Adidas, Nike, Calvin Klein, Guess, Armani Jeans, Michael Kors, Just Cavalli, La Redoute, Puma, Under Armour, Love Moschino şi U.S. Polo A.S.S.N. 

Compania a pornit la drum în 2009, cu doar cinci angajaţi care gestionau cele 50 de branduri din portofoliu. În 2012, business-ul şi-a extins operaţiunile în Bulgaria şi a atras, în mai puţin de un an, 10.000 de clienţi unici. În noiembrie 2018 a fost lansată aplicaţia FashionUP descărcată până în prezent de mai bine de 80.000 de utilizatori, în urma unei investiţii de peste 70.000 euro. „2019 a fost anul reinventării, în care FashionUP! a decis să facă un alt pas important în dezvoltarea platformei, deschizând porţile producătorilor, vânzătorilor şi designerilor de fashion autohtoni, care au nevoie de expunere pe un e-commerce de fashion important din România. Astfel s-a născut MarketUP!, cel mai mare marketplace de fashion online”, adaugă Mira Anghelescu.

Ea îi descrie pe clienţii companiei drept „persoane care au ajuns la o anumită maturitate financiară, familiarizate cu tehnologia actuală şi care folosesc într-o proporţie de peste 80% telefonul pentru a accesa ofertele noastre. Preferă ţinutele comode, dar ne caută şi pentru că oferim alternative accesibile pentru prezenţa la evenimente mai sofisticate. În acelaşi timp, le place să caute variante pentru decorarea casei, categorie foarte bine reprezentată la noi pe site”.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
clienti,
parteneri,
platforma

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.