Pe 1 aprilie începe săptămâna italiană la Lidl
În prima săptămână italiană de la Lidl din acest an, pe rafturile magazinelor din reţea se vor găsi produse specifice faimoasei bucătării italiene.
Începând de luni, 1 aprilie, clienţii vor putea găsi în magazinele Lidl ingredientele potrivite pentru pregătirea unor mese italiene autentice, cum ar fi uleiul de măsline cu mirodenii, sosurile cu oţet balsamic sau ”bruschettele” în diverse sortimente şi aperitivele mediteraneene.
Oferta cuprinde şi produse din gama Deluxe, precum paste Gourmet, risotto în diverse sortimente, trufe dulci din Piemonte, îngheţată cu alune de pădure, sau panzerotti cu cireşe amarena.
Pentru că bucătăria italiană este faimoasă şi datorită deserturilor sale, Lidl va avea în ofertă gustări dulci, precum tiramisu, îngheţata tip spaghetti din lapte, cu topping de fructe şi bucăţele de ciocolată albă, tartufo din spumă cu mascarpone pe blat însiropat cu cafea, sau prăjiturile pardulas cu ricotta, originare din Sardinia.
Anul trecut Lidl a deschis 26 de magazine, în condiţiile în care investiţia într-un magazin Lidl este potrivit estimărilor de circa 1 milion de euro fără teren.Lanţul german de discount Lidl, ultimul jucător care s-a alăturat retailului modern autohton în 2011, când a pornit una dintre cele mai agresive ofensive de expansiune, a terminat anul 2011 cu afaceri de 1,68 mld. lei (396 mil. euro), în creştere cu circa 16% comparativ cu 2010.
Cifra de afaceri pe 2010 este cea obţinută de lanţul de magazine Plus Discount, retailer prin achiziţia căruia Lidl a intrat pe piaţa locală. Nu există date pentru 2012. Intrarea oficială a lanţului german s-a făcut în vara lui 2011, când cele 107 magazine Plus au preluat numele şi sigla Lidl.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro