Pandemia îi determină pe oamenii de afaceri şi studenţii străini, precum şi pe românii din diaspora rămaşi în ţară, să închirieze maşini pentru a se întoarce în străinătate

Autor: Roxana Rosu Postat la 26 mai 2020 1744 afişări

Oamenii de afaceri străini şi studenţii blocaţi în România în ultimele două luni apelează tot mai des la varianta închirierii unei maşini pentru a se întoarce în ţările lor, considerând această opţiune mai sigură din punct de vedere sanitar, dar şi pentru că nu sunt multe variante de transport internaţional în prezent, potrivit Enterprise Rent-a-Car România.

Pandemia îi determină pe oamenii de afaceri şi studenţii străini, precum şi pe românii din diaspora rămaşi în ţară, să închirieze maşini pentru a se întoarce în străinătate

Oamenii de afaceri străini şi studenţii blocaţi în România în ultimele două luni apelează tot mai des la varianta închirierii unei maşini pentru a se întoarce în ţările lor, considerând această opţiune mai sigură din punct de vedere sanitar, dar şi pentru că nu sunt multe variante de transport internaţional în prezent, potrivit Enterprise Rent-a-Car România.

”Avem cereri venite din partea cetăţenilor străini care vor să plece din România în oraşe din diverse ţări europene, printre care Austria, Germania şi Franţa, dar şi de la români care locuiesc în diaspora şi veniţi temporar în ţară, care acum vor să se întoarcă în state precum Spania, Italia sau Germania. Mai avem solicitări, spre exemplu, de la studenţi străini la UMF din Iaşi, care se organizează în grupuri de 6-8 persoane şi închiriază microbuze pentru a ajunge, cei mai mulţi dintre ei, în Franţa", a declarat Mihai Fertig, directorul general al Enterprise Rent-a-Car România.

Dacă, în general, majoritatea celor care închiriază maşini o fac pentru un traseu dus-întors, în aceste cazuri, atât oamenii de afaceri şi studenţii străini, cât şi unii români din diaspora vor maşină închiriată dintr-un oraş din România, pe care să o lase în localitatea din străinătate în care vor să ajungă.

Conform reglementărilor în vigoare, autocarele pot fi utilizate în traficul internaţional doar în condiţii extrem de stricte, iar din acest motiv cursele regulate de linie întârzie să repornească. Pe de altă parte, nici traficul aerian nu s-a reluat la capacitate maximă, iar toţi aceşti factori reduc considerabil opţiunile de călătorie.

"Avem convingerea că şi după ridicarea restricţiilor de călătorie vor exista persoane care vor prefera să călătorească singure sau alături de cunoscuţi chiar şi pe distanţe lungi, încercând, în acest fel, să evite apropierea de grupuri mari de oameni, aşa cum se întâmplă în aeroporturi, gări sau autogări”.

Cei care închiriază maşini doar dus pentru străinătate le preferă pe cele mai mari, de tip SUV sau minivan, în care să poată călători confortabil un număr mai mare de persoane, reducând astfel costul care revine fiecărei părţi.

Tarifele de închiriere pe zi sunt cuprinse între 15 şi 80 de euro, în funcţie de clasa maşinii, la care se afaugă un cost suplimentar care ajunge de exemplu la 500 euro pentru Viena şi 1000 euro pentru Paris. Înapoierea maşinii are loc la una dintre reprezentanţele Enterprise din Europa.

Touring Rent Auto, firma de închirieri din grupul Eurolines deţinut de Dragoş Anastasiu, funcţionează din 2001, iar din 2014 reprezintă brandul Enterprise Rent-A-Car. În România, Enterprise deţine o flotă de 800 de maşini cu şi are agenţii deschise în toate aeroporturile din oraşele mari: Otopeni, Cluj, Constanţa, Timişoara, Târgu Mureş, Iaşi şi Sibiu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
inchiriere,
masini,
oameni,
straini

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

ZF.ro
O nouă pandemie! Anunţul teribil care vine în mijlocul pandemiei de COVID O nouă pandemie! Anunţul teribil care vine în mijlocul pandemiei de COVID
Cele două oraşe din România care au luat faţa marilor capitale ale lumii, precum Londra şi Paris, şi au lăsat în urmă Bucureştiul ee
Mediafax
Comisia Europeană a aprobat vânzarea unei inimi artificiale. Ea va intra pe piaţă la jumătatea anului 2021 Comisia Europeană a aprobat vânzarea unei inimi artificiale. Ea va intra pe piaţă la jumătatea anului 2021
România, „pregătită pentru intrarea în Schengen”. Convorbire telefonică între Florin Cîţu şi omologul olandez, Mark Rutte
MonitorulApararii
Nord Stream 2: testul de rezistenţă al relaţiei dintre SUA şi Germania Nord Stream 2: testul de rezistenţă al relaţiei dintre SUA şi Germania
Scandal în SUA, după ce militarii din Garda Naţională, care au păzit Capitoliul, au fost daţi afară din clădire şi şi-au petrecut noaptea într-o parcare sau chiar în aer liber
MonitorulPartidelor
Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat
Tomac, despre Năsui şi Ciucu: Pretinşi politicieni moralişti. Justificare ieftină şi micime
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Poliţia „veselă” COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Poliţia „veselă”
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Operaţiunea „Mioriţa”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.