Pandemia îi determină pe oamenii de afaceri şi studenţii străini, precum şi pe românii din diaspora rămaşi în ţară, să închirieze maşini pentru a se întoarce în străinătate

Autor: Roxana Rosu Postat la 26 mai 2020 1743 afişări

Oamenii de afaceri străini şi studenţii blocaţi în România în ultimele două luni apelează tot mai des la varianta închirierii unei maşini pentru a se întoarce în ţările lor, considerând această opţiune mai sigură din punct de vedere sanitar, dar şi pentru că nu sunt multe variante de transport internaţional în prezent, potrivit Enterprise Rent-a-Car România.

Pandemia îi determină pe oamenii de afaceri şi studenţii străini, precum şi pe românii din diaspora rămaşi în ţară, să închirieze maşini pentru a se întoarce în străinătate

Oamenii de afaceri străini şi studenţii blocaţi în România în ultimele două luni apelează tot mai des la varianta închirierii unei maşini pentru a se întoarce în ţările lor, considerând această opţiune mai sigură din punct de vedere sanitar, dar şi pentru că nu sunt multe variante de transport internaţional în prezent, potrivit Enterprise Rent-a-Car România.

”Avem cereri venite din partea cetăţenilor străini care vor să plece din România în oraşe din diverse ţări europene, printre care Austria, Germania şi Franţa, dar şi de la români care locuiesc în diaspora şi veniţi temporar în ţară, care acum vor să se întoarcă în state precum Spania, Italia sau Germania. Mai avem solicitări, spre exemplu, de la studenţi străini la UMF din Iaşi, care se organizează în grupuri de 6-8 persoane şi închiriază microbuze pentru a ajunge, cei mai mulţi dintre ei, în Franţa", a declarat Mihai Fertig, directorul general al Enterprise Rent-a-Car România.

Dacă, în general, majoritatea celor care închiriază maşini o fac pentru un traseu dus-întors, în aceste cazuri, atât oamenii de afaceri şi studenţii străini, cât şi unii români din diaspora vor maşină închiriată dintr-un oraş din România, pe care să o lase în localitatea din străinătate în care vor să ajungă.

Conform reglementărilor în vigoare, autocarele pot fi utilizate în traficul internaţional doar în condiţii extrem de stricte, iar din acest motiv cursele regulate de linie întârzie să repornească. Pe de altă parte, nici traficul aerian nu s-a reluat la capacitate maximă, iar toţi aceşti factori reduc considerabil opţiunile de călătorie.

"Avem convingerea că şi după ridicarea restricţiilor de călătorie vor exista persoane care vor prefera să călătorească singure sau alături de cunoscuţi chiar şi pe distanţe lungi, încercând, în acest fel, să evite apropierea de grupuri mari de oameni, aşa cum se întâmplă în aeroporturi, gări sau autogări”.

Cei care închiriază maşini doar dus pentru străinătate le preferă pe cele mai mari, de tip SUV sau minivan, în care să poată călători confortabil un număr mai mare de persoane, reducând astfel costul care revine fiecărei părţi.

Tarifele de închiriere pe zi sunt cuprinse între 15 şi 80 de euro, în funcţie de clasa maşinii, la care se afaugă un cost suplimentar care ajunge de exemplu la 500 euro pentru Viena şi 1000 euro pentru Paris. Înapoierea maşinii are loc la una dintre reprezentanţele Enterprise din Europa.

Touring Rent Auto, firma de închirieri din grupul Eurolines deţinut de Dragoş Anastasiu, funcţionează din 2001, iar din 2014 reprezintă brandul Enterprise Rent-A-Car. În România, Enterprise deţine o flotă de 800 de maşini cu şi are agenţii deschise în toate aeroporturile din oraşele mari: Otopeni, Cluj, Constanţa, Timişoara, Târgu Mureş, Iaşi şi Sibiu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
inchiriere,
masini,
oameni,
straini

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

ZF.ro
Industria care explodează în pandemie. Posibilităţile de creştere sunt uriaşe Industria care explodează în pandemie. Posibilităţile de creştere sunt uriaşe
DEZVĂLUIRI: De unde vin de fapt fructele şi legumele de la Lidl
Mediafax
COMENTARIU Adrian Onciu: Manelistul Florin Salam, atac dur la Guvernul Orban într-o scrisoare deschisă COMENTARIU Adrian Onciu: Manelistul Florin Salam, atac dur la Guvernul Orban într-o scrisoare deschisă
VIDEO Misterul din deşert: Artă sau OZN? Un obiect bizar a fost descoperit în mijlocul pustietăţii
MonitorulApararii
PREVIZIUNI POLITICE 2021: Politica externă a SUA  - Partea întâi PREVIZIUNI POLITICE 2021: Politica externă a SUA - Partea întâi
Planul Yasushi Akashi mutat în Caucaz. Reminiscenţele generaţiei naţionaliste post-imperiale în Nagorno-Karabakh
MonitorulPartidelor
Clotilde Armand: De asta are societatea noastră nevoie Clotilde Armand: De asta are societatea noastră nevoie
Clotilde Armand: A început astăzi
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.