Păcăleala din spatele anunţurilor de vânzare sau închiriere de locuinţe într-un oraş mare din România

Postat la 02 mai 2018 2250 afişări

Pe langa procesul chinuitor reprezentat de cautarea unei locuinte, fie ea de inchiriat sau de cumparat, timisorenii constata de multe ori ca apartamentele si casele prezentate in anunturi nu sunt tocmai acolo unde credeau.

Păcăleala din spatele anunţurilor de vânzare sau închiriere de locuinţe într-un oraş mare din România

Unele din cele mai cautate locatii in domeniul imobiliar sunt, in Timisoara, in apropiere de puncte de reper deja cunoscute. Oamenii opteaza pentru anunturile ce descriu pozitia proprietatii ca fiind in apropiere de supermarketuri, statii de autobuz, centrul orasului sau mall-uri, insa, nu de putine ori, oamenii constata la vizita initiala ca locul nu este tocmai acolo unde credeau, ci mult mai departe.

„Toate locuintele din zona Dumbravita sunt langa Kaufland, daca e sa te iei dupa anunturi. Pana sa ajung la prima vizionare, cum nu cunosteam bine zona, ma intrebam cat de mare e Kauflandu’ ala, de toate apartamentele si casele sunt in jurul lui…„, glumeste o timisoreanca aflata in cautarea unei proprietati.

„La fel si in Sagului, toate sunt langa mall, cele din Braytim sunt la Lidl, iar apartamentele si casele din Elisabetin se pravalesc peste Kaufland. In realitate, cele pe care le-am vazut in Braytim erau, de fapt, mai aproape de AEM„, adauga un tanar care in aceste zile inecarca sa gaseasca o locuinta in Timisoara.

Unii reprezentanti de agentii imobiliare condamna aceasta practica de a ‘pacali’ clientul.

‘Un client care cauta o proprietate va observa ca 90% din anunturi sunt postate de agentii. Se pune problema si cat de reale sunt anunturile postate de agentii. Parte din ele sunt reale, nu vreau sa spun procentual pentru ca ar insemna sa dau in colegii mei de breasla, care nu isi actualizeaza anunturile la timp. Dar mai exista si partea de anunturi care sunt posibil reale, adica au fost candva in piata la alte preturi si raman acolo ca un carlig pentru clienti, in ideea in care vine clientul si ii gasim altceva. Asta nu ar fi o problema, daca ne-am ocupa de clienti, dar in momentul in care agentul nu se ocupa cum trebuie de client, omul este dezamagit si la nivel de masa se creeaza o impresie generala despre breasla imobiliara cum ca suntem falsi in anunturi, nu avem nimic real si doar incercam sa atragem clienti si nici nu ne ocupam de ei ulterior’, spune pentru opiniatimisoarei.ro Roxana Iordanescu, managerul unei agentii imobiliare din Timisoara.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.