(P) GoSign al InfoCert: motor al inovaţiei şi al competitivităţii

Postat la 27 iunie 2022 219 afişări

(P) GoSign al InfoCert: motor al inovaţiei şi al competitivităţii

Odată cu explozia muncii agile cauzată de pandemie, instrumentele şi soluţiile Digital Trust - în special semnătura digitală - au devenit tot mai populare şi mai răspândite, datorită capacităţii acestora de a garanta continuitate operaţională pentru profesionişti şi companii din toate domeniile: în fapt, sunt folosite din ce în ce mai mult de către oricine a învăţat să aprecieze beneficiile în ceea ce priveşte eficienţa, simplificarea, reducerea costurilor şi creşterea competitivităţii.

Fără îndoială, semnătura digitală este adevăratul motor al digitalizării proceselor: asigurând autenticitate, integritate, valabilitate legală şi o mai mare securitate a documentelor faţă de semnătura olografă tradiţională, reprezintă în prezent o alegere esenţială pentru companiile şi profesioniştii care doresc să gestioneze semnarea contractelor, comenzilor, facturilor, autorizaţiilor, documentelor şi a multor altora evitând complexitatea proceselor tradiţionale pe hârtie.

Pentru aceştia InfoCert, cea mai importantă Autoritate de Certificare din Europa, a conceput şi dezvoltat GoSign, Platforma Open Signature internaţională folosită deja de peste 1,5 milioane de utilizatori: disponibilă în zece limbi şi accesibilă prin web, desktop sau aplicaţie, pentru o adevărată experienţă omnicanal şi pentru a funcţiona oricând şi oriunde, chiar şi în mişcare.

Platforma îţi permite să utilizezi în modul online sau offline orice tip de semnătură cerut de tranzacţia specifică - electronică, avansată, calificată sau grafometrică - şi pentru orice format de fişier.

Cu GoSign este posibilă nu doar semnarea unui singur document, ci şi lansarea şi coordonarea proceselor de aprobare sau a proceselor complexe de semnătură într-un mod fluid, implicând atât subiecţi externi, cât şi interni ai organizaţiei: este suficient să selectezi documentele de semnat, să stabileşti poziţia semnăturii şi să setezi destinatarii. La nevoie, acestora din urmă li se poate solicita să anexeze anumite documente, de exemplu o copie a cărţii de identitate, specificând dacă acţiunea este obligatorie sau nu. Pentru gestionarea documentelor care conţin informaţii deosebit de confidenţiale sau sensibile, utilizatorul poate prevedea, de asemenea, introducerea unui cod de acces.

Gestionarea proceselor de semnătură nu prezintă constrângeri, deoarece serviciul poate fi folosit şi de către persoanele care deţin o căsuţă de e-mail certificată sau un certificat de semnătură digitală de la operatori diferiţi de InfoCert.

Proiectat sub semnul simplicităţii, GoSign oferă o funcţie avantajoasă de trimitere multiplă pentru a transfera un document de completat şi semnat către mai multe persoane în acelaşi timp, fiecare dintre acestea primind o copie unică: astfel, nu ai nevoie să creezi şi să trimiţi fişiere separate şi, în plus, îţi vei menţine capacitatea de a gestiona fişierele semnate individual prin monitorizarea tuturor vizualizărilor şi a acţiunilor în timp real. Un ajutor major în eliminarea proceselor repetitive inutile.

În fine, platforma, datorită posibilei conexiuni la alte servicii de încredere precum marcaje temporale, poşta electronică certificată sau conservarea digitală în conformitate cu prevederile legale, permite crearea unui ecosistem digital adevărat şi modern.

Pentru mai multe informaţii cu privire la GoSign

Urmărește Business Magazin

Urmează ZF Power Summit 2023

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.