(P) De’Longhi Group lansează o campanie de publicitate globală cu Brad Pitt ca ambasador de marcă. O cafea demnă de un Oscar

Postat la 06 septembrie 2021 85 afişări

(P) De’Longhi Group lansează o campanie de publicitate globală cu Brad Pitt ca ambasador de marcă. O cafea demnă de un Oscar

De'Longhi, lider global în domeniul espressoarelor pentru acasă, lansează prima sa campanie internaţională, având ca nucleu un film în regia lui Damien Chazelle şi avându-l în rolul principal pe Brad Pitt.

"De'Longhi a înregistrat o creştere extraordinară în ultimii ani, iar producţia de espressoare pentru acasă a avut un rol central în această creştere", spune Massimo Garavaglia, CEO al companiei. "Pentru noi, Brad Pitt este ambasadorul perfect pentru a spune lumii povestea De'Longhi - el reprezintă chintesenţa spiritului De'Longhi: puternic şi cunoscut la nivel internaţional, dar, în acelaşi timp, sofisticat şi elegant".

Cei care vor urmări spotul vor pătrunde într-o clasică ”zi din viaţa lui Brad Pitt”. De la cumpărarea cafelei boabe dimineaţa, la călătoria pe motocicletă în jurul Los Angeles-ului şi oprirea pentru a alimenta în benzinărie, aceste scene reprezintă anticiparea unui moment pe care cu toţii îl aşteptăm cu nerăbdare: acela în care ajungem acasă şi, în sfârşit, ne relaxăm cu o cafea sau un cappuccino delicios - un moment perfect.

Alături de actor şi de regizor, spotul se mândreşte cu talentul altor doi câştigători de premii Oscar, operatorul cinematografic Linus Sandgren şi compozitorul Justin Hurwitz, ambii făcând parte din ”echipa de vis” care a creat La La Land. Hurwitz, care a creat o coloană sonoră originală pentru acest clip, spune: "Când am văzut ce a făcut Damien cu granularitatea şi pe Brad care arată mai cool ca oricând, am fost încântat să vin cu o piesă şi un vibe potrivite."

Binecunoscutul fotograf Lachlan Bailey a completat echipa.

Filmul este memorabil pentru calitatea cinematografică şi pentru anvergură, alături de un sentiment puternic de autenticitate - un element esenţial al mesajului De'Longhi, ca o companie de familie ale cărei succes şi evoluţie se bazează pe valori antreprenoriale solide.

Alegerea lui Brad Pitt pentru această campanie internaţională înseamnă mai mult decât a lucra cu un idol recunoscut la nivel mondial - Pitt este un actor şi producător renumit, un activist pe probleme de mediu, un colecţionar de artă, pasionat de arhitectură şi design.

Mai presus de toate, Brad Pitt îşi menţine o aură de mister, în ciuda faimei globale. O modestie care reflectă marca De'Longhi în sine - o companie care nu şi-a uitat niciodată rădăcinile, cu o pasiune tipic italiană pentru armonie şi eleganţă, care transcende stereotipurile simple şi care este accesibilă întregii lumi.

Emblematic şi autentic în acelaşi timp.

La fel ca un star de la Hollywood care îşi prepară singur o ceaşcă de cafea simplă, perfectă.

Despre marca De'Longhi

De'Longhi este o marcă italienească de tradiţie, înfiinţată în urmă cu peste 100 de ani şi devenită Numărul 1 în lume în espressoare* pentru uz casnic. Sub această marcă, Grupul produce şi alte categorii de electrocasnice mici dedicate confortului, curăţeniei şi bucătăriei, iar combinaţia unică de calitate, inovaţie şi design l-au transformat într-unul dintre liderii mondiali din domeniu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brad pitt,
cafea,
ambasador

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.