Olympus estimează o creştere cu peste 20% a cifrei de afaceri în 2013, până la 55 de milioane de euro

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 07 ianuarie 2013 40 afişări

Producătorul de lactate Olympus Dairy Industry continuă strategia locală de dezvoltare şi îşi propune ca principal obiectiv pentru anul 2013 majorarea cu peste 20% a cifrei de afaceri, până la 55 de milioane de euro. Această creştere va fi susţinută prin consolidarea reţelei naţionale de distribuţie, precum şi prin lansarea de produse noi, în premieră pentru piaţa locală de lactate.

Noile sortimente vor fi produse la fabrica pe care Olympus a deschis-o la finalul anului 2011 la Hălchiu, Braşov, în urma unei investiţii greenfield în valoare de 55 de milioane de euro. Fabrica produce deja lapte, brânză telemea şi iaurturi, distribuite în toate lanţurile de hipermarketuri din ţară, dar şi în marile lanţuri de retail din Europa.

Pentru 2013, priorităţile companiei vizează, de asemenea, creşterea cotei pe piaţă, precum şi a numărului de angajaţi cu minimum 30 de persoane."2012 a fost primul an complet în care am produs în fabrica de la Hălchiu lactate (..) atât pentru piaţa internă, cât şi pentru cea externă. Produsele Olympus, pentru care folosim materie primă din România, sunt foarte solicitate la export - în prezent, 80% din producţia noastră merge în pieţe precum Italia, Germania sau Austria. Estimăm că vom creşte la 40% cantitatea destinată pieţei româneşti", a declarat Ilias Pliatsikas, director general Olympus Dairy Industry.

Întinsă pe o suprafaţă de 25.000 mp, fabrica de la Hălchiu beneficiază de echipamente de ultimă generaţie pentru recepţia şi procesarea laptelui la nivel european, precum şi pentru ambalarea produselor finite. Nivelul înalt de tehnologizare asigură Olympus un avantaj competitiv şi garantează produse de calitate, sigure din punct de vedere alimentar, păstrând, în acelaşi timp, valoarea nutritivă a acestora şi gustul distinct.

În 2012, Olympus a lansat, în premieră pentru piaţa locală, iaurtul grecesc cu fructe (cu căpşuni, cu coacăze, cu rodie şi zmeură), precum şi iaurtul probiotic cu cereale şi fructe (cu căpşuni, cu prune şi cu piersici).Grupul Olympus este prezent în România din 1999, investiţia totală a grupului Olympus în România ajungând la 70 de milioane de euro.

Grupul de firme, deţinut de o familie aflată la a treia generaţie de producători de lactate, are sediul în Trikala, Grecia, şi operează în 34 de ţări, inclusiv pe pieţe precum SUA, Germania şi Italia. În prezent, deţine cinci unităţi de producţie în Grecia, Bulgaria şi România, care produc lactate şi sucuri naturale.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Olympus,
crestere,
lactate
/actualitate/olympus-estimeaza-o-crestere-cu-peste-20-a-cifrei-de-afaceri-in-2013-pana-la-55-de-milioane-de-euro-10435896
10435896
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.