Ocoliţi de pandemie: Huawei a ajuns la 30% cotă de piaţă în România în primul semestru din 2020

Autor: Ioana Matei Postat la 21 august 2020 126 afişări

Ocoliţi de pandemie: Huawei a ajuns la 30% cotă de piaţă în România în primul semestru din 2020

Huawei Consumer Business Group încheie primele şase luni din anul 2020 cu rezultate pozitive pe plan financiar, compania având parte de o creştere constantă de la începutul anului, ceea ce duce la o cotă de piaţă de 30% şi performanţe ridicate în urma lansărilor de produse din acest an, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.

Pentru a doua parte a anului, compania anunţă planurile şi menţionează că este o perioadă în care îşi va concentra eforturile pe lansări-cheie de noi dispozitive flagship şi îşi va consolida prezenţa din ce în ce mai puternică în toate categoriile de produse, prin noi lansări de laptopuri şi accesorii.

Chiar şi în acest context plin de provocări, Huawei a reuşit să rămână în top atât la nivel local, cât şi la nivel internaţional, cota de piaţă a companiei crescând până la 29,3% (mai 2020) pe segmentul de dispozitive smartphone, aceasta fiind cea mai ridicată valoare înregistrată până acum în evoluţia diviziei de Consumer Huawei România, potrivit GFK. În acelaşi timp, o performanţă ridicată a fost înregistrată şi la nivelul rezultatelor Open Market, acestea ajungând până la 32%, ceea ce înseamnă în jur de 10% creştere faţă de 2019.

A doua jumătate a anului aduce cu sine un nou plan de dezvoltare a strategiei Huawei 1 + 4 + n, dar şi de dezvoltare a tehnologiei la nivel de produse şi conectivitate perfectă între dispozitive, puncte relevante care fac parte din viziunea şi angajamentul companiei noastre pe termen lung. Cu siguranţă, lansarea noii game de produse Mate 40 va fi una dintre veştile principale, dar pregătim un calendar susţinut de lansări pentru această toamnă.”, declară Whisky Wangwei, country manager al Huawei Consumer Business Group. „În România, Huawei a reuşit să atingă un rezultat incredibil la nivel de ecosistem, ajungând de la 0 la peste 700 de aplicaţii româneşti în doar şase luni”, continuă acesta.

În continuare, Huawei are în plan extinderea reţelei de magazine şi centre de servicii Huawei la nivel local, nu numai în Bucureşti, ci şi în alte două oraşe din ţară, printre care şi Cluj-Napoca, lucru care îi va ajuta pe români să experimenteze întregul ecosistem într-o manieră integrată, de pe tablete, PC-uri, dispozitive purtabile, ochelari inteligenţi sau smart TV - produs care poate fi deja văzut în magazinul Huawei Experience Shop din Băneasa Shopping City, Bucureşti, şi a cărui lansare urmează să se întâmple în viitorul apropiat.

Reprezentanţii companiei spun că Huawei are în plan să ofere soluţii competitive şi inovatoare pentru construirea infrastructurii 5G în România, fiind compania parte din grupul care deţine cele mai multe patente de 5G şi, totodată, compania care a adus o contribuţie relevantă la crearea standardelor de securitate 5G, investind în decursul anilor în dezvoltarea a 23 de instituţii de cercetare în 12 ţări europene.

În următoarea perioadă, Huawei CBG se va concentra la nivel local pe consolidarea zonei de telefoane HMS, dar şi a celorlalte categorii, precum laptopuri şi accesorii, segmente care au crescut considerabil şi au ajuns din nou în interesul utilizatorilor de produse Huawei.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.