O treime dintre români şi-ar deschide o afacere pentru a-şi spori veniturile, dar nu au capital
O treime dintre românii care au participat la un studiu GfK se consideră capabili să-şi deschidă o afacere, motivaţi în principal de perspectiva obţinerii unor venituri suplimentare şi independenţa faţă de angajator, însă principalul obstacol invocat este lipsa capitalului pentru demarare.
O treime dintre românii care au participat la un studiu GfK se consideră capabili să-şi deschidă o afacere, motivaţi în principal de perspectiva obţinerii unor venituri suplimentare şi independenţa faţă de angajator, însă principalul obstacol invocat este lipsa capitalului pentru demarare. "Aproape 80% dintre tinerii români sub 30 de ani au o atitudine pozitivă faţă de munca pe cont propriu, la fel ca şi în cazul celor cu diplomă universitară - 74%, cu studii medii - 63%, la persoane intervievate cu copii - 71%. Bărbaţii oferă o rată de acceptare mai ridicată a activităţilor independente (68%) în comparaţie cu femeile (63%)", relevă studiul companiei de cercetare de piaţă GfK. Principalele motivaţii pentru români de a porni o afacere sunt perspectiva unui al doilea venit - 55%, independenţa faţă de angajator - 30% şi autorealizarea / posibilitatea de a materializa propriile idei - 23%. Lipsa capitalului incipient, situaţia economică incertă, precum şi teama de eşec sunt principalele obstacole resimţite la nivel european când vine vorba de întemeierea propriei afaceri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro