O treime din români asociază relaxarea cu grătarul: vânzările de cârnaţi au urcat cu 16% în S1/2025 faţă de S1/2024, dar ceafa de porc rămâne vedeta
Carmistin, producătorul brandului de carne de pasăre La Provincia, Transavia, producătorul brandului Fragedo, şi Cris-Tim, care vinde preparate din carne de porc sub acelaşi nume, sunt trei dintre cei mai mari jucători din piaţa cărnii care au scos recent produse gata de pus pe grătar, în contextul în care mai mult de o treime din români asociază relaxarea cu grătarul, iar vânzările acestui segment cresc în sezonul estival.
♦ Pieptul de pui câştigă teren vara, iar marii jucători scot game dedicate pentru grătar şi chiar asistenţi AI de gătit.
Carmistin, producătorul brandului de carne de pasăre La Provincia, Transavia, producătorul brandului Fragedo, şi Cris-Tim, care vinde preparate din carne de porc sub acelaşi nume, sunt trei dintre cei mai mari jucători din piaţa cărnii care au scos recent produse gata de pus pe grătar, în contextul în care mai mult de o treime din români asociază relaxarea cu grătarul, iar vânzările acestui segment cresc în sezonul estival.
Segmentul cârnaţilor a înregistrat o creştere de 16% în volum în primul semestru din 2025 faţă de aceeaşi perioadă din 2024, depăşind media pieţei de carne procesată.
Potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research în prima parte a anului 2025, 34% dintre români asociază grătarul cu relaxarea în aer liber, 26% cu timpul petrecut în familie, 26% cu weekendurile şi vacanţele.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













