O reţea de bere artizanală investeşte 35.000 de euro într-un nou concept

Autor: Andra Stroe Postat la 01 aprilie 2021 1147 afişări

O reţea de bere artizanală investeşte 35.000 de euro într-un nou concept

Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) cu peste 200 de tipuri de bere artizanală, lansează un nou concept de magazin modular pentru zonele comerciale cu trafic ridicat şi anunţă deschiderea unei noi locaţii în centrul comercial Coresi Shopping Resort din Braşov.

Reţeaua Casa Berarilor Artizani ajunge astfel la 10 locaţii la nivel naţional, acesta fiind primul magazin din Braşov. Investiţia totală în magazin se ridică la 35.000 de euro. Magazinul este deschis în zona comercială exterioară a centrului comercial Coresi Shopping Resort şi este operat de un francizat local, o antreprenoare aflată la prima experienţă de afaceri

„Braşovul este un pariu strategic pentru brandul Casa Berarilor Artizani prin dezvoltarea reţelei într-un oraş puternic economic, dar şi simbolic pentru că ne lansăm într-o comunitate cu tradiţie în industria berii datorită  atât marilor unităţi de producţie cu peste 100 de ani de experienţă, cât şi prin microberăriile artizanale locale lansate în ultimii ani. Consumatorii din Braşov au o cultură a berii dezvoltată”, a declarat Florin Mîndru, CEO Casa Berarilor  Artizani.

Magazinul Casa Berarilor Artizani din Braşov are 30 de metri pătraţi şi este dotat cu instalaţii de refrigerare pentru a păstra berea în cele mai bune condiţii, şi foloseşte un sistem revoluţionar de îmbuteliere, pentru păstrarea prospeţimii berii. În locaţia Casa Berarilor Artizani din Coresi Shop-ping Resort sunt listaţi peste 70 de mici producători români cu produse artizanale.

Proiectul de magazine beer-to-go Casa Berarilor Artizani îşi propune să aducă berea artizanală românească mai aproape de consumatorul de bere. Conceptul de bere pentru acasă include peste 31 de sortimente proaspete, direct îmbuteliate în magazine, şi pe lângă acestea încă 150 de sortimente la doză şi sticlă, gustări artizanale de la mici producători locali, snacks-uri şi mai multe băuturi răcoritoare.

 

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bere,
concept,
investitie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.