NN România şi platforma ATLAS lansează o campanie de informare prin instrumente digitale gratuite

Autor: Mircea Nica Postat la 18 noiembrie 2020 61 afişări

NN România şi platforma ATLAS lansează o campanie de informare prin instrumente digitale gratuite

NN România, liderul pieţei de asigurări de viaţă la nivel local, şi platforma digitală de sănătate şi wellbeing ATLAS lansează o campanie de informare prin care pun la dispoziţie o serie de instrumente digitale gratuite şi informaţii utile, potrivit informaţiilor transmise de NN. „Prin parteneriatul cu ATLAS, oferim cadou clienţilor noştri care au o asigurare de sănătate sau de viaţă la NN un set de şedinţe de consiliere cu peste 1.000 de specialişti din diverse arii care ţin de sănătatea fizică, emoţională şi financiară,“ a transmis Alexandra Popescu Zorica, head of innovation în cadrul NN România. Toţi cei care accesează site-ul companiei au posibilitatea de a-şi evalua sănătatea şi starea de bine prin intermediul unor scale de autoevaluare pentru calitatea vieţii, depresie, anxietate, stres, burnout sau bunăstare financiară. Parteneriatul dintre NN România şi ATLAS face parte din strategia amplă a NN pentru inovaţie. NN a început, încă din luna februarie, să acorde, sub formă de beneficiu acces gratuit la serviciile platformei ATLAS celor aproape 2.000 de angajaţi şi consultanţi financiari ai companiei din toată ţara.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.