Nissan lansează un serviciu pe bază de abonament în care clienţii pot schimba maşini de la o zi la alta

Autor: Eduard Ivanovici Postat la 23 februarie 2020 97 afişări

Nissan lansează un serviciu pe bază de abonament în care clienţii pot schimba maşini de la o zi la alta

Nissan a anunţat miercuri că va lansa un serviciu de abonament care oferă posibilitatea şoferilor de a-şi schimba maşina în fiecare zi. Programul „Nissan Switch” va fi lansat anul acesta în Houston, iar preţurile pentru un abonament lunar pot varia între 699 şi 899 de dolari, potrivit Business Insider.

Abonamentul „Select” de 699 de dolari include modele precum sedanurile Altima şi crossoverele Rogue, în timp ce serviciul „Premium” de 899 de dolari oferă modele ca sedanurile Maxima şi SUV-urile Armada.

Abonaţii vor plăti iniţial 495 de dolari pentru a intra în program, care include, pe lângă „schimburi nelimitate ale vehiculelor”, livrare gratuită, asigurare, asistenţă rutieră şi întreţinere.

Pentru a-şi alege altă maşină, şoferii pot „folosi aplicaţia Nissan Switch sau pot lua direct legătura cu un reprezentant al companiei”, conform site-ului dedicat abonamentului. Nissan va livra apoi maşina în zona specificată de client.

„Nissan Switch este un alt mod prin care Nissan testează alternative pentru noţiunea de mobilitate tradiţională fără a-şi pune clienţii să îşi ia angajamente financiare pe termen lung. Programul oferă soluţii pentru cei care vor să conducă un sedan în timpul săptămânii şi un SUV sau o maşină sport în weekend”, a declarat Andrew Tavi, vicepreşedintele companiei în cadrul sectorului de afaceri externe.

Cu toată că programele de acest gen sunt un mod convenabil de a conduce o varietate de autovehicule, costurile pot fi destul de mari pe termen lung. O analiză a website-ului auto Edmunds spune că abonamentele – cel mai mare fiind evaluat la 97.739 de dolari pe o perioadă de trei ani – pot fi mult mai scumpe decât leasingurile tradiţionale.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
nissan,
abonament,
lansare,
serviciu,
clienti

ALEPH STORY: Năvodari, un adevărat pol imobiliar în România. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.