Multe din magazinele de acum ar putea avea alt nume şi altă siglă în următorii 5 ani

Postat la 24 octombrie 2012 17 afişări

Multe dintre magazinele de acum vor avea în următorii cinci ani un alt nume şi o altă siglă, în urma preluărilor şi achiziţiilor care vor avea loc pe piaţă, iar în comerţul alimentar va apărea cel puţin un nume mare, a declarat agenţiei MEDIAFAX Alexandru Vlad, vicepreşedintele AMRCR.

"Piaţa de retail în 2017 va diferi foarte mult de cea de acum. Primele intrări în insolvenţă le-am trăit deja: PIC sau Trident, dar şi Interex. Piaţa suprafeţelor mari este saturată, chiar suprasaturată, dacă ne uităm la Bucureşti. Cea a suprafeţelor medii, de tip supermarket, este în curs de saturare. Loc a mai rămas pentru suprafeţele mici, specializate sau de tip hard discount. Dacă vorbim de magazine de bricolaj, aglomeraţia este şi mai mare", a spus oficialul Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR).

El a adăugat că este foarte probabil ca în următorii ani să aibă loc repoziţionări pe piaţă.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
magazine,
siglă,
preluări,
achiziţi
/actualitate/multe-din-magazinele-de-acum-ar-putea-avea-alt-nume-si-alta-sigla-in-urmatorii-5-ani-10254523
10254523
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: De ce este energia în România mai scumpă decât în Italia sau Spania. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.