Ministrul transporturilor despre Autostrada Transilvania: Niciun tronson din A3 nu mai este blocat în acest moment

Autor: Mediafax Postat la 06 septembrie 2020 284 afişări

Vineri au fost deschise secţiunea dintre Biharia-Borş a autostrăzii A3, noul punct de trecere a frontierei dintre România şi Ungaria, Borş II – Nagykereki, dar şi porţiunea de autostradă M4 cu care sectorul românesc face conexiunea, anunţă Ministerul Transporturilor.

Ministrul transporturilor despre Autostrada Transilvania: Niciun tronson din A3 nu mai este blocat în acest moment

Vineri au fost deschise secţiunea dintre Biharia-Borş a autostrăzii A3, noul punct de trecere a frontierei dintre România şi Ungaria, Borş II – Nagykereki, dar şi porţiunea de autostradă M4 cu care sectorul românesc face conexiunea, anunţă Ministerul Transporturilor.

Evenimentul a avut loc în pre­zenţa ministrului Lucian Bode, a ministrului român al afacerilor externe, Bogdan Aurescu, şi a omologului ungar Peter Szijjártó. Alături de oficialii guvernamentali au participat la eveniment repre­zen­tanţii managementului CNAIR şi cei ai autorităţilor locale.

Valoarea contractului pentru proiectarea şi execuţia acestui tronsonului de autostradă dintre Biharia şi Borş, parte a Autostrăzii Transilvania, a fost de 145.663.083,37 lei fără TVA, lucrările fiind realizate de către asocierea Trameco SA – Vahostav -SK a.s. – Drumuri Bihor SA – Drum Asfalt SRL – East Water Drillings SRL.

„După 10 luni de activitate a guvernului Ludovic Orban niciun tronson din Autostrada Transilvania nu mai este blocat în acest moment. Guvernul Ludovic Orban şi-a propus aşa cum bine ştiţi o schimbare de paradigmă, o trecere de la un model economic bazat pe consum la un model economic bazat pe stimularea investiţiilor, singurul model care poate garanta o creştere economică solidă, crearea de noi locuri de muncă şi un produs intern brut mai mare pe cap de locuitor.

Pentru guvernarea liberală infrastructura de transport va fi coloana vertebrală pe care se va ridica economia României, iar Guvernul Orban şi-a propus ca următorii 10 ani să fie anii reclădirii României. Aşa cum ştiţi, avem o strategie privind dezvoltarea infrastructurii de transport în România pe toate modurile de transport în următorii 10 ani, în care ne propunem să unim toate regiunile România şi mai departe să le unim cu Europa. Avem de asemenea în această strategie asigurată finanţarea pentru că, vorbim de finanţare de la bugetul de stat respectiv din fonduri europene nerambursabile. Ştiţi foarte bine că prin planul naţional de relansare economică ne-am propus şi avem un angajament ferm de aloca în fiecare an 2% din PIB pentru dezvoltarea infrastructurii de transport”, a declarat ministrul Lucian Bode.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Ponderea contractelor de muncă plătite cu salariul minim a crescut de la 7,5% în 2011 la 31,5% în 2019. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.