Metro Cash & Carry România vrea să deschidă două noi magazine până la finalul anului

Autor: Ioana Mihai Postat la 22 noiembrie 2011 54 afişări

Reţeaua Metro Cash & Carry România (MCCR) anunţă că plănuieşte să deschidă, până la finalul anului, alte două magazine Metro Punct, în Piteşti şi Turda. Conceptul Metro Punct a fost lansat anul trecut, magazinele de acest tip fiind de dimensiuni mai mici, şi având o gamă de produse orientată preponderent către articole alimentare.

Magazinul din Buzău, de pildă, al treilea spaţiu deschis pe modelul Metro Punct are un spaţiu de 1.700 mp şi un sortiment de 3.500 articole. Deşi oficialii companiei nu au oferit detalii despre investiţii, bugetul dedicat unui astfel de spaţiu se plasează în jurul a un milion de euro.

MCCR a intrat pe piaţa românească în octombrie 1996, când a deschis primul magazin, în Bucureşti. Reţeaua are în acest moment, 30 de magazine în 23 de oraşe.

Metro Cash & Carry România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,137 miliarde de euro, în scădere cu 7,3% faţă de 2009.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Metro Cash & Carry,
magazine,
deschidere
/actualitate/metro-cash-carry-romania-vrea-sa-deschida-doua-noi-magazine-pana-la-finalul-anului-8996531
8996531
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.