Metro Cash & Carry România vrea să deschidă două noi magazine până la finalul anului
Reţeaua Metro Cash & Carry România (MCCR) anunţă că plănuieşte să deschidă, până la finalul anului, alte două magazine Metro Punct, în Piteşti şi Turda. Conceptul Metro Punct a fost lansat anul trecut, magazinele de acest tip fiind de dimensiuni mai mici, şi având o gamă de produse orientată preponderent către articole alimentare.
Magazinul din Buzău, de pildă, al treilea spaţiu deschis pe modelul Metro Punct are un spaţiu de 1.700 mp şi un sortiment de 3.500 articole. Deşi oficialii companiei nu au oferit detalii despre investiţii, bugetul dedicat unui astfel de spaţiu se plasează în jurul a un milion de euro.
MCCR a intrat pe piaţa românească în octombrie 1996, când a deschis primul magazin, în Bucureşti. Reţeaua are în acest moment, 30 de magazine în 23 de oraşe.
Metro Cash & Carry România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,137 miliarde de euro, în scădere cu 7,3% faţă de 2009.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro