Metro Cash&Carry a ajuns la 500 de magazine „La Doi Paşi“

Postat la 14 decembrie 2012 31 afişări

Retailerul german Metro Cash&Carry România a ajuns la o reţea de 500 de magazine deschise în franciză sub brandul "La Doi Paşi", concept lansat pe piaţa locală în luna martie 2012 şi care se adresează micilor comercianţi.

Metro Cash & Carry România, parte a Metro Cash & Carry Internaţional, a fost lansată oficial în România în octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Reţeaua numără în prezent 32 de magazine în 24 de oraşe. Metro deţinea în România şi 24 de hipermarketuri Real, din care însă 20 au fost vândute la finele lunii noiembrie grupului francez Auchan, într-o tranzacţie care a vizat magazinele Real din Europa Centrală şi de Est şi care aşteaptă avizul autorităţilor de concurenţă.

Alte stiri pe zf.ro

Dusan Wilms  ESTE DIRECTOR GENERAL AL METRO CASH & CARRY ROMÂNIA.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
metro cash&carry,
magazine,
la doi pasi
/actualitate/metro-cash-carry-a-ajuns-la-500-de-magazine-la-doi-pasi-10392393
10392393
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.