Metoda inedită pe care a găsit-o un supermarket pentru a descuraja oamenii să cumpere în exces produse de dezinfectat

Postat la 23 martie 2020 1593 afişări

Metoda inedită pe care a găsit-o un supermarket pentru a descuraja oamenii să cumpere în exces produse de dezinfectat

V-aţi săturat să nu mai găsiţi la raft hârtie igienică, săpun, dezinfectant de mâini şi alte produse din aceeaşi categorie? În ciuda faptului că acum este nevoie de ele mai mult decât oricând, a devenit foarte dificil să găseşti resursele necesare în timpul pandemiei de coronavirus.

Aşa că un supermarket din Danemarca a găsit o idee inteligentă de a vinde dezinfectantul, asftel încât cantitatea să ajungă pentru toată lumea. Astfel, clienţii pot cumpăra prima sticlă de dezinfectant la un preţ normal, de 5,35 euro, însă cea de-a doua sticlă va putea fi achiziţionată la un preţ mult mai mare, de aproape 135 de euro, pentru a-i descuraja pe cei care golesc rafturile şi nu lasă nimic şi pentru alţi clienţi, scriu cei de la Metro.co.uk.

Această strategie este opusul celor oferite de majoritatea supermarketurilor, în care cu cât cumperi mai multe produse, cu atât preţul va fi mai mic.

După ce magazinul şi-a explicat strategia pe pagina de Facebook, mulţi au lăudat iniţiativa şi au cerut şi altor supermarketuri din întreaga lume să le urmeze exemplul, în special pentru rolele de hârtie igienică.

Alţii au spus totuşi că preţul pentru al doilea produs este prea mare. „O idee extrem de simplă care ar poate fi eficientă. 135 de euro pentru un dezinfectant este însă un preţ prea mare. Rămâne, însă, o iniţiativă binevenită”, a comentat un internaut.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
danemarca,
clienti,
sticla

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

ZF.ro
Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci
Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor
Mediafax
Efectul încrederii în vaccinul anti COVID-19 şi al tranziţiei de la Casa Albă: Bursele ating niveluri record Efectul încrederii în vaccinul anti COVID-19 şi al tranziţiei de la Casa Albă: Bursele ating niveluri record
Misterul paturilor de ATI, lămurit de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă. Situaţia locurilor la Terapie Intensivă în Bucureşti şi în ţară
MonitorulApararii
1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă 1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă
Summit al "Procesului de la Berlin" - Plan de creare a unei pieţe economice comune şi a unei Agende Verzi pentru Balcanii de Vest
MonitorulPartidelor
Se cere reducerea vârstei de vot la 16 ani: Tinerii trebuie să fie mult mai implicaţi Se cere reducerea vârstei de vot la 16 ani: Tinerii trebuie să fie mult mai implicaţi
Apare „vaccinul împotriva risipei banilor publici”?
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.