Cu ce soluţie vine o companie românească pentru a limita răspândirea coronavirusului

Autor: Andra Stroe Postat la 23 martie 2020 1740 afişări

Cu ce soluţie vine o companie românească pentru a limita răspândirea coronavirusului

În perioada următoare, compania 100% românească Blue Lagoon Clean va continua să funcţioneze şi să asigure servicii de curăţare şi dezinfectare a hainelor şi covoarelor, propunându-şi să introducă o serie de măsuri pentru limitarea răspândirii coronavirusului în rândul clienţilor din Bucureşti şi Ilfov - aria de acoperire a businessului. „Conform prevederilor Ordonanţei Militare nr. 2 din 21.03.2020 privind măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19, articolul 2, punctul 1: se suspendă temporar activităţile de comercializare cu amănuntul, a produselor şi serviciilor, în centrele comerciale în care-şi desfăşoară activitatea mai mulţi operatori economici, cu excepţia vânzării produselor alimentare, veterinare sau farmaceutice şi a serviciilor de curăţătorie. În condiţiile în care în general igiena şi dezinfectarea reprezintă una din uneltele importante prin care putem limita răspândirea infecţiei cu noul coronavirus şi în concordanţă cu prevederile legale în vigoare, decizia Blue Lagoon Clean este de a păstra punctele noastre de lucru din centrele comerciale deschise în continuare. Totuşi, recomandăm tuturor clienţilor să folosească serviciul nostru de colectare şi livrare gratuită, disponibil în Bucureşti şi Ilfov”, spune Cristina Tarasevici, co-fondatoare Blue Lagoon Clean. Rolul detergenţilor dezinfectanţi avizaţi este acum mai important ca niciodată, deoarece reprezintă o măsură de protecţie suplimentară, astfel încât riscul de infecţie să fie minimizat, notează reprezentanţii companiei. Dezinfectarea hainelor se face prin caracterul biocid al detergenţilor. „La Blue Lagoon Clean, procesul de curăţare şi dezinfectare a hainelor se face atât prin detergenţii care au aviz din partea Ministerului Sănătăţii, cât şi prin procesul de călcare şi uscare profesională.”

Printre măsurile luate până în prezent de echipa Blue Lagoon Clean pentru siguranţa angajaţilor şi clienţilor, se numără: instalarea de pompe de dozaj automat pentru programele normale de spălare cu apă, astfel încât să fie eliminată orice posibilitate de eroare umană, dezinfectarea suprafeţelor după fiecare persoană, păstrarea limitei de distanţă, echiparea maşinilor cu soluţii dezinfectante. De asemenea, se recomandă tuturor clienţilor ca plăţile să se efectueze cu cardul.

„Am mărit dozajul în cazul detergenţilor dezinfectanţi, astfel încât să asigurăm igienizarea hainelor. Personalul din centrele de colectare a fost instruit şi a primit materialele necesare pentru dezinfectarea suprafeţelor, procedură care se face după fiecare client, cât şi materiale de protecţie personală, cum ar fi mănuşile sterile. Clienţii sunt instruiţi să păstreze o distanţă de 1,5 m unul faţă de celălalt, dar şi faţă de personalul de la recepţie. Cu privire la personalul din procesare, aceştia au un set de reguli cu privire la dezinfectarea mâinilor în fiecare oră, păstrarea unei distanţe de minim 1 m unul faţă de celălalt, aspect care este posibil şi datorită dispunerii echipamentelor în incinta halei, dezinfectarea echipamentelor se face de trei ori pe zi. În ce priveşte personalul care deserveşte serviciul de colectare & livrare gratuită, aceştia au la dispoziţie materiale dezinfectante atât pentru ei, cât şi pentru maşini. O serie de măsuri sunt obligatorii, cum ar fi: lipsa contactului direct cu clientul prin salut, păstrarea unei distante minime de un metru, dezinfectarea mâinilor, evitarea discuţiilor amicale şi limitarea acestora la strictul necesar”, adaugă Cristina Tarasevici.

Echipa Blue Lagoon Clean va continua să livreze servicii de curăţare şi dezinfectare a hainelor atâta timp cât acest lucru va fi legal posibil şi nu va pune în pericol angajaţii companiei.

Compania Blue Lagoon Clean a înregistrat scăderi semnificative odată cu răspândirea COVID-19 în România. Vânzările pe punctele de lucru din centrele comerciale sunt în cădere liberă. Comparativ cu luna martie 2019, acestea au scăzut cu 80%. 

„Vânzările pe serviciul de colectare şi livrare gratuită s-au păstrat relativ constante, dar estimăm o creştere în perioada imediat următoare. Din acest punct de vedere suntem pregătiţi să facem faţă cererii. Menţionez că preţurile vor rămâne aceleaşi, iar toate ofertele se vor păstra. Prioritatea companiei este plata salariilor şi în prezent nu există întârzieri”, spune Vlad Elias, co-fondator Blue Lagoon Clean.

De la răspândirea coronavirusului în ţara noastră şi până în prezent, compania 100% a înregistrat pierderi de peste 35.000 de euro. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
haine,
servicii,
curatare

ALEPH STORY: BEST OF. România este pe ultimul loc în Uniunea Europeană şi pe locul 128 în lume la educaţie financiară

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.