Lanţul de librării Cărtureşti vrea să introducă roboţi în unităţi. Ce vor face aceştia

Autor: Cristina Bellu Postat la 26 iulie 2021 355 afişări

Lanţul de librării Cărtureşti vrea să introducă roboţi în unităţi. Ce vor face aceştia

Druid, companie specializată în proiectarea şi dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat cu lanţul de librării Cărtureşti pentru proiectarea şi dezvoltarea unui chatbot care să ofere o experienţă digitală modernă pasionaţilor de carte şi întregii comunităţi culturale reunite în jurul brandului Cărtureşti.

Druid, companie specializată în proiectarea şi dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip enterprise, anunţă semnarea unui parteneriat cu lanţul de librării Cărtureşti pentru proiectarea şi dezvoltarea unui chatbot care să ofere o experienţă digitală modernă pasionaţilor de carte şi întregii comunităţi culturale reunite în jurul brandului Cărtureşti.

„Asistentul Cărtureşti va ghida clienţii printre cele peste 300.000 de produse pe care le oferim, va fi alături de ei în procesul de achiziţie, va face recomandări. Sunt convins că acest chatbot va avea un impact pozitiv în experienţa digitală de interacţiune cu brandul Cărtureşti şi în satisfacţia cititorilor noştri”, spune Adrian Păun, Online Marketing Manager Cărtureşti.

După un proiect pilot realizat la finalul anului 2019, Cărtureşti a decis adopţia unui prim asistent virtual de tip FAQ care să simplifice zona de call center, preluând cele mai uzuale întrebări şi oferind răspunsuri rapide şi inteligente clienţilor.

Asistentul Cărtureşti este găzduit în site-ul Carturesti.ro şi este integrat cu baza de date a acestuia.

Chatbotul este conceput, antrenat şi învăţat să caute rapid informaţii în baza de date pentru a răspunde automat intereselor vizitatorilor site-ului, degrevând, astfel, agenţii de call center, care în prezent oferă răspunsuri prin căutări manuale.

„Atracţia mea personală spre carte, artă şi cultură în general transformă proiectul DRUID din Cărtureşti într-un proiect de suflet”, spune Liviu Drăgan, CEO Druid.

Druid este singura companie din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premises. Sutele de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Druid,
Carturesti,
proces,
produse,
recomandari

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.