Kaufland România a făcut un program de sprijin pentru fermieri în parteneriat cu Cooperativa Ţara mea, care să-i ajute pe termen lung, cu extinderea capacităţilor şi diversificarea portofoliului de articole

Autor: Florentina Niţu Postat la 25 mai 2021 65 afişări

Kaufland România a făcut un program de sprijin pentru fermieri în parteneriat cu Cooperativa Ţara mea, care să-i ajute pe termen lung, cu extinderea capacităţilor şi diversificarea portofoliului de articole

Retailerul german Kaufland, liderul pieţei de comerţ modern, a făcut un program de sprijin pentru fermieri în parteneriat cu Cooperativa Ţara mea, cea mai mare cooperativă din România, cu peste 1.000 de membri, prin care garantează sprijinul producătorilor locali mici de fructe şi legume. Obiectivele principale ale programului sunt consolidarea structurii producătorilor români, dar şi colaborarea pe termen lung, cu extinderea capacităţilor şi diversificarea portofoliului de articole.

,,Producătorii locali mici au în continuare nevoie de susţinere, mai ales într-o perioadă în care toată economia e pusă la grea încercare. Ne dorim să fim alături de ei, căutând mereu soluţii noi să îi susţinem să se dezvolte”, a declarat Valer Hancaş, Director de Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România.

Produsele micilor fermieri din program sunt certificate internaţional pentru calitate şi siguranţă (Global G.A.P.), respectă standardele de prospeţime Kaufland şi se vor găsi la raionul de legume-fructe începând chiar din lunile mai-iunie. În sezon, sortimentul de legume şi fructe de la raft ajunge până la peste 90% produse româneşti.

Pentru acest proiect, Kaufland va susţine 237 de fermieri şi producători mici de pe teritoriul întregii ţări, înscrişi în Cooperativa Ţara mea, şi va colecta de la aceştia peste 9000 de tone de fructe şi legume. Programul se desfăşoară în sezonul de legume şi fructe din România, în perioada mai - octombrie 2021, cu posibilitatea de a fi extins pe termen mai lung.

Pentru anul 2021, în faza iniţială a programului, au fost incluse cinci articole principale, iar planul pentru anul următor constă în mărirea cantităţilor şi diversificarea portofoliului de produse. Cantităţile menţionate reprezintă aproximativ 30% din cantitatea necesară de produse pe sezon, iar pentru restul articolelor se colaborează cu alţi furnizori locali. Suprafaţa contractată în program este de circa 150 de hectare.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Cum facem ca cei care termină Podul Iloaiei din Iaşi sau Viaceslav Harnaj din Bucureşti să ajungă să câştige şi ei 2.000 de euro pe lună în agrobusiness? O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.