JTI România, producătorul ţigaretelor Sobranie şi Winston şi al dispozitivelor Ploom, îl numeşte pe Marian Zamfir director de marketing în locul lui Anelise Pitiş. Ea a fost promovată Country Manager pentru JTI Belgia şi Luxemburg

Autor: Florentina Niţu Postat la 05 noiembrie 2025 31 afişări

JTI România, producătorul ţigaretelor Sobranie şi Winston şi al dispozitivelor Ploom, îl numeşte pe Marian Zamfir director de marketing în locul lui Anelise Pitiş. Ea a fost promovată Country Manager pentru JTI Belgia şi Luxemburg

Marian Zamfir, cu o experienţă de 27 de ani în cadrul grupului japonez din industria tutunului JTI, preia începând din octombrie, funcţia de director de marketing pentru JTI România, Moldova şi Bulgaria. El a fost numit în locul lui Anelise Pitiş, care devine Country Manager pentru JTI Belgia şi Luxemburg, după un parcurs profesional important în aproape toate departamentele din cadrul JTI România.

„Este o mare bucurie să revin acasă, în România, locul unde a început parcursul meu alături de JTI. După mai mult de 15 ani în care am activat în roluri diverse, în multiple pieţe în care JTI este prezentă, m-am întors. Astăzi, suntem mândri pentru că ocupăm poziţia a doua pe piaţă, am construit un brand puternic şi o poveste de succes cu Sobranie, iar prin lansarea Ploom şi recent Ploom AURA am intrat şi continuăm să ne dezvoltăm în categoria produselor cu risc redus”, a spus Marian Zamfir, director de marketing pentru JTI România, Moldova şi Bulgaria.

Acesta s-a alăturat JTI România în 1998 şi, de atunci, şi-a construit o carieră internaţională vastă, în pieţe şi departamente diverse din cadrul companiei. În 2009, s-a mutat în Polonia, unde a ocupat funcţia de director de vânzări, iar în 2013, a preluat rolul de Country Manager în Danemarca.

În 2014, s-a relocat la Moscova pentru a înfiinţa şi conduce funcţiunea Business Decisions Support pentru piaţa din Rusia. În 2018, s-a alăturat echipei de la sediul central JTI din Geneva, unde a condus funcţiunea globală Route to Consumer Strategy. În ianuarie 2023, a fost desemnat să coordoneze activităţile de Marketing pentru pieţele din Kazahstan şi Asia Centrală. Înainte de revenirea în România, începând din august 2023, a condus cu succes funcţiunea Marketing pentru grupul de pieţe Grecia, Cipru şi Malta. El a absolvit Universitatea Transilvania din Braşov şi are o diplomă în Organizare şi Management.

JTI este una dintre primele companii multinaţionale stabilite local, prezentă în România din 1993. Compania a investit peste 300 de milioane de euro pe piaţa locală. JTI are peste 1.500 de angajaţi în România, care lucrează la sediul central din Bucureşti, în fabrică, hub-ul global de IT şi în cele peste 30 de birouri de vânzări din întreaga ţară.  

JTI, membră a grupului de companii JT, este o companie japoneză internaţională de top în domeniul tutunului, care îşi comercializează produsele în peste 130 de pieţe. Deţine la nivel global mărcile Winston şi Camel, care ocupă locurile doi şi trei în clasamentul mondial al brandurilor de ţigarete. Cu sediul central în Geneva, Elveţia, compania are peste 46.000 de angajaţi.

 


 

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.