Jana Mackovicova este noul marketing & trade marketing manager al diviziei Henkel Beauty Care, România

Autor: Anca Barbulescu Postat la 23 mai 2013 136 afişări

Jana Mackovicova a preluat recent conducerea departamentelor marketing şi trade marketing ale diviziei Beauty Care, Henkel România.

Jana Mackovicova este noul marketing & trade marketing manager al diviziei Henkel Beauty Care, România

Ea şi-a început cariera în compania Henkel Cehia în septembrie 2000, ocupând de-a lungul timpului diverse poziţii în cadrul departamentului marketing al diviziei cosmetice Henkel Cehia, de la product manager assistant până la product manager şi group product manager.

În perioada 2007-2009, ea a avut responsabilităţi regionale, ca brand manager CEE. în această perioadă, s-a ocupat, de la Viena, de coordonarea şi  implementarea strategiei de marketing pentru categoria “Coloranţi” pe 12 pieţe din Europa Centrala şi de Est.

Mackovicova o înlocuieşte în această poziţie pe Claudia Drăgoescu-Nicolescu care a părăsit compania Henkel România la sfârşitul lunii aprilie 2013.

Henkel opereaza la nivel global cu marci si tehnologii grupate in trei divizii:  Laundry & Home Care, Beauty Care si Adhesive Technologies. Companie fondata in 1876, Henkel detine in prezent pozitii de lider global atat pe pietele de bunuri de larg consum, cat si pe cele industriale, printre cele mai importante marci numarandu-se Persil, Schwarzkopf si Loctite. Henkel are cca 47,000 de angajati la nivel global si a inregistrat in anul fiscal 2012 vanzari de 16,510 miliarde euro si un profit operational ajustat de 2,335 miliarde euro. Actiunile preferentiale Henkel sunt listate la bursa germana DAX.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
henkel,
cosmetice

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/actualitate/jana-mackovicova-este-noul-marketing-trade-marketing-manager-al-diviziei-henkel-beauty-care-romania-10897032
10897032
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cum au vândut toate guvernele cea mai valoroasă resursă a României în Occident, punând în pericol chiar viitorul ţării? O discuţie cu Cristian Hostiuc, ZF şi Costi Mocanu, Aleph News-STIU

ZF.ro
Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci Este OFICIAL! Un nou brand de modă cu preţuri mici a intrat în România. Reduceri de 80% la peste 3.000 de mărci
Criza accelerează puternic aceste joburi. În ce zonă trebuie să vă uitaţi pentru viitor
Mediafax
România vs. Spania: 0-1 la construit spitale. Cea mai modernă secţie ATI din Madrid, gata în timpul necesar obţinerii autorizaţiilor în Iaşi România vs. Spania: 0-1 la construit spitale. Cea mai modernă secţie ATI din Madrid, gata în timpul necesar obţinerii autorizaţiilor în Iaşi
Vacanţă în pandemie, cu preţul sănătăţii publice. Avertismentul experţilor: Efectele distracţiei se măsoară în numărul deceselor
MonitorulApararii
Aliaţi şi inamici ai României, cei dintotdeauna şi cei de acum Aliaţi şi inamici ai României, cei dintotdeauna şi cei de acum
1 Decembrie, prin ani. Povestea continuă
MonitorulPartidelor
Băsescu: Iohannis a vrut Arcul de Triumf doar pentru el. Urât moment al trufiei unui preşedinte Băsescu: Iohannis a vrut Arcul de Triumf doar pentru el. Urât moment al trufiei unui preşedinte
Deputat PNL: Inevitabilul s-a produs
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină COMENTARIU Valeriu Şuhan: Vinovaţii fără vină
Victimă a violenţei domestice ne întoarcem la ei pentru că nu avem alte pârghii. Ce se află în spatele lui ”se va schimba”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.