Încasări de 25 de milioane de euro după un an pentru mall-ul din Ploieşti

Autor: Ioana Matei Postat la 14 noiembrie 2013 106 afişări

Ploieşti Shopping City a fost vizitat de la deschidere şi până în prezent de peste cinci milioane de persoane, iar încasările înregistrate se ridică la peste 25 milioane de euro. Primul centru comercial din judeţul Prahova, Ploieşti Shopping City a fost lansat în urmă cu un an, după o investiţie de 65 de milioane de euro.

Încasări de 25 de milioane de euro după un an pentru mall-ul din Ploieşti

Centrul comercial a fost dezvoltat de Carrefour Property România şi New Europe Property Investments (NEPI). Având o suprafaţă închiriabilă de 55.000 m2, 2.200 locuri de parcare şi peste 100 de magazine, restaurante şi cafenele, rata de ocupare a centrului comercial la un an de la deschidere se ridică la aproximativ 90%. Brandurile internaţionale reprezintă 75% dintre chiriaşi, brandurile naţionale 21%, iar cele locale însumează 4% din totalitatea comercianţilor. Ploieşti Shopping City este singurul centrul comercial din judeţul Prahova ce găzduieşte magazinele grupului Inditex, Zara, Pull & Bear, Stradivarius, Berska, dar şi branduri precum New Yorker, Sephora, Yves Rocher, Subway sau Pizza Hut. De asemenea, primul mall din Ploieşti are şi cel mai mare cinema din afara Bucureştiului, cu 12 ecrane, operate de Cinema City.

Centrul comercial beneficiază şi de o zonă de entertainment, Play Again şi The Jack Casino, cu 14 mese de biliard, 5 piste de bowling, 16 aparate de jocuri, 52 de slots machines şi ruletă electronică, precum şi cea mai mare zonă dedicată electronicelor şi electrocasnicelor, prin prezenţa celor mai mari operatori de profil: Altex, Domo şi Flanco.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/actualitate/incasari-de-25-de-milioane-de-euro-dupa-un-an-pentru-mall-ul-din-ploiesti-11683817
11683817
comments powered by Disqus
ZF.ro
O nouă pandemie! Anunţul teribil care vine în mijlocul pandemiei de COVID O nouă pandemie! Anunţul teribil care vine în mijlocul pandemiei de COVID
Cele două oraşe din România care au luat faţa marilor capitale ale lumii, precum Londra şi Paris, şi au lăsat în urmă Bucureştiul ee
Mediafax
Comisia Europeană a aprobat vânzarea unei inimi artificiale. Ea va intra pe piaţă la jumătatea anului 2021 Comisia Europeană a aprobat vânzarea unei inimi artificiale. Ea va intra pe piaţă la jumătatea anului 2021
România, „pregătită pentru intrarea în Schengen”. Convorbire telefonică între Florin Cîţu şi omologul olandez, Mark Rutte
MonitorulApararii
Revenirea temeinică a Turciei în Occident: explozie de şarm şi promisiuni la Bruxelles Revenirea temeinică a Turciei în Occident: explozie de şarm şi promisiuni la Bruxelles
Nord Stream 2: testul de rezistenţă al relaţiei dintre SUA şi Germania
MonitorulPartidelor
Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat Dominic Fritz: A treia oară n-am scăpat
Tomac, despre Năsui şi Ciucu: Pretinşi politicieni moralişti. Justificare ieftină şi micime
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Poliţia „veselă” COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Poliţia „veselă”
COMENTARIU Valeriu ŞUHAN Operaţiunea „Mioriţa”

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.