În căutarea următorului TikTok: Aplicaţia indiană Josh devine unicorn după o finanţare de 100 de mlilioane de dolari în care s-au implicat Microsoft şi Google

Autor: Alex Ciutacu Postat la 22 decembrie 2020 24 afişări

În căutarea următorului TikTok: Aplicaţia indiană Josh devine unicorn după o finanţare de 100 de mlilioane de dolari în care s-au implicat Microsoft şi Google

Compania-mamă a aplicaţiei indiene Josh, competitor pentru TikTok, a atras peste 100 de milioane de dolari în cea mai recentă rundă de finanţare de la mai mulţi investitori, printre care Google şi Microsoft, la doar câteva luni după ce aplicaţia chinezilor a fost interzisă în India, potrivit Reuters.

Aplicaţia Josh este una dintre platformele de videoclipuri scurte care a prins avânt după ce India a blocat aplicaţia chinezească TikTok în luna iunie, în mijlocul unei situaţii tensionate la graniţa cu China. Astfel, investitorii sunt atraşi de ceea ce se poate contura rapid drept una dintre cele mai utilizate aplicaţii de social media, în contextul în care populaţia Indiei depăşeşte 1,1 miliarde de oameni.

Companai VerSe Innovation, care controlează Josh a fost evaluată la 1 miliard de dolari în urma celei mai recente runde de investiţii.

Printre investitorii VerSe Innovation se numără AlphaWave, parte a managerului global de active Falcon Edge Capital, precum şi alţi investitori care au intrat în rundele anterioare, printre aceşti numărându-se Sofina Group şi Lupa Systems.

Aplicaţia Josh a fost instalată deja de peste 50 de milioane de utilizatori, conform datelor Google Play Store.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.