Impact Hub Bucharest lansează programul pentru dezvoltarea afacerilor sociale

Postat la 24 august 2016 203 afişări

Impact Hub Bucharest lansează programul pentru dezvoltarea afacerilor sociale

Impact Hub Bucharest anunţă lansarea programului Made in Social, ce îşi propune să crească veniturile afacerilor sociale prin încheierea unor contracte social-to-business (S2B) cu o serie de companii.

Afacerile sociale sunt invitate să se înscrie în program până pe 10 septembrie. 20 dintre ele, selecţionate în urma unei jurizări, vor parcurge 4 etape principale de dezvoltare a produselor/serviciilor lor, care includ realizarea unor strategii de maximizare a profiturilor, vizibilitate la nivel naţional prin intermediul unei campanii de awareness şi a unui catalog special, evenimente de networking şi întâlniri dedicate cu reprezentanţi cheie din companii. Selecţia urmăreşte potenţialul de dezvoltare pe o piaţă competitivă, impactul social, misiunea asumată de rezolvare a unei probleme dintr-o comunitate/de mediu.

“Multe dintre afacerile sociale din România au potenţial de dezvoltare însă se confruntă cu lipsa unei infrastructuri, a unui cadru organizat care să le asigure competitivitatea, expunerea, şi să le permită astfel creşterea veniturilor. Prin acest program ne propunem să creăm un context favorabil acestui sector prin stabilirea unui parteneriat strategic între afaceri sociale şi companii. Performanţa economică a unei afaceri sociale are impact şi în plan social, fie că vorbim de generarea unor venituri pentru anumite categorii defavorizate, valorificarea unor resurse locale sau crearea unor servicii esenţiale pentru o comunitate.”, a declarat Vlad Craioveanu, CEO Impact Hub Bucharest & Impact Hub Cluj-Napoca.

Made in Social înţelege prin afacere socială orice organizaţie care desfăşoară activităţi comerciale şi urmăreşte obţinerea unui profit, însă obiectivul economic este completat de un scop social, care ajută la rezolvarea unei probleme din societate.

Nu se percepe nicio taxă de înscriere sau de participare.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Roşia Montană, o pierdere de aur! O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.