IKEA devine primul retailer care oferă posibilitatea clienţilor să achite cu timp în loc de bani

Autor: Eduard Ivanovici Postat la 23 februarie 2020 14035 afişări

IKEA devine primul retailer care oferă posibilitatea clienţilor să achite cu timp în loc de bani

IKEA îşi va lăsa clienţii să plătească pentru produsele pe care le doresc cu simpla prezenţă a acestora în magazin. La începutul lunii, IKEA Dubai a lansat o campanie prin care le oferă posibilitatea clienţilor să îşi folosească timpul drept monedă de schimb. Pentru a putea beneficia de program, ei vor trebui să arate la finalul achiziţiei timeline-ul de pe Google Maps, care arată cât timp au petrecut de fapt în magazinele IKEA, conform Forbes.

Promoţia deschide drumul unei schimbări profunde în felul în care clienţii achiziţionează produse şi în modul în care se poziţionează faţă de branduri. Lansată pentru a coincide cu deschiderea unui magazin nou din Jebel Ali, campania încurajează potenţialii cumpărători să viziteze cât mai des magazinele IKEA. În consecinţă, programul îi încurajează să achiziţioneze mai mult decât în mod obişnuit.

Ideea din spatele promoţiei este că, de obicei, clienţii petrec exagerat de mult timp în locaţiile IKEA, deoarece în cele mai multe cazuri se află la marginea oraşelor. Astfel, IKEA a lansat produse ce pot fi achitate cu numărul de minute pe care clienţii îl petrec în magazine, preţurile fiind adaptate la salariile din Dubai.

„Înainte de începutul campaniei, am realizat două lucruri: timpul este scump în ziua de astăzi, iar mulţi consumatori IKEA îşi petrec o cantitate semnificativă de timp în locaţiile noastre, care sunt uneori departe de centrul oraşului”, a declarat un reprezentant IKEA.

„Credem că este corect să răsplătim clienţii pentru timpul petrecut în locaţiile noastre. Este felul nostru de a ajuta Dubaiul să profite din plin de fiecare minut.”

Pe de altă parte, aspectul cu adevărat important al promoţiei nu este faptul că îţi poţi folosi timpul pe post de monedă de schimb la IKEA. Clienţii vor avea nevoie să îşi descarce Google Maps şi să fie de acord ca aplicaţia să îi urmărească neîncetat. Cu alte cuvinte, promoţia este un alt pas spre normalizarea ideii conform căreia este în regulă să fii urmărit non-stop dacă la finalul zilei vei primi ceva gratis în schimb.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ikea,
clienti,
timp,
posibilitate,
dubai,
google maps

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.