Hotelurile şi pensiunile din Deltă vor plăti din acest an o taxă de promovare

Postat la 19 februarie 2014 36 afişări

Structurile de cazare din Delta Dunării, de la pontoane şi până la hoteluri, dar şi barurile şi restaurantele, vor plăti din acest an o taxă de promovare, iar suma colectată va fi folosită pentru a face destinaţia mai cunoscută în ţară şi străinătate.

Hotelurile şi pensiunile din Deltă vor plăti din acest an o taxă de promovare

 "Vrem să introducem din acest an o taxă de promovare în Delta Dunării, după modelul staţiunii Mamaia. Am decis acest lucru împreună cu hotelierii şi autorităţile locale din Deltă, iar bugetul care va fi creat va fi folosit pentru promovarea Deltei", a declarat agenţiei MEDIAFAX Corina Martin, preşedintele Asociaţiei de Promovare "Litoral – Delta Dunării".

Ea a spus că din taxa de promovare a staţiunii Mamaia, introdusă anul trecut, s-au strâns 254.000 de euro, care sunt folosiţi pentru realizarea unui film de prezentare, pentru înfiinţarea unui site oficial, diverse show-uri, broşuri şi participări la târguri în străinătate.

Taxa va fi colectată de la toţi operatorii din Deltă şi va fi diferenţiată în funcţie de tipul de activitate. De exemplu, în Mamaia, un hotel plăteşte o taxă de promovare de 4.000 de lei pe an, un club de noapte 3.000 de lei şi un apartament în regim hotelier 100 de lei.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/hotelurile-si-pensiunile-din-delta-vor-plati-din-acest-an-o-taxa-de-promovare-12116390
12116390
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.