Heineken a avut vânzări în scădere în România pentru primul semestru

Postat la 21 august 2013 47 afişări

Heineken, al treilea mare producător de bere la nivel mondial, a avut vânzări în coborâre în Europa Centrală şi de Est în prima jumătate a anului, pe fondul nivelului redus al încrederii consumatorilor şi cheltuielilor de consum, printre pieţele unde a înregistrat scăderi numărându-se şi România.

Heineken a avut vânzări în scădere în România pentru primul semestru

 Volumul vânzărilor de bere ale Heineken în regiune a coborât cu 5% în primul semestru, la 23 milioane hectolitri, cu scăderi în România, Rusia, Polonia, Slovacia şi Austria, potrivit unui comunicat transmis miercuri de companie. Declinul a fost limitat de evoluţiile pozitive din Germania, Bulgaria şi Serbia.

Pe lângă situaţia economică dificilă, afacerile Heineken în Europa Centrală au fost afectate şi de condiţiile meteo nefavorabile din trimestrul al doilea, mai precis de inundaţiile severe din Polonia, Germania, Austria şi Cehia, notează compania.

Veniturile Heineken în Europa Centrală şi de Est au scăzut, în bază organică, cu 1% în primul semestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 1,52 miliarde euro, însă venitul pe hectolitru de bere vândut a urcat cu 4%, la 66 euro.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/heineken-a-avut-vanzari-in-scadere-in-romania-pentru-primul-semestru-11263650
11263650
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: România are din ce în ce mai multe businessuri. O discuţie cu Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct ZF şi Ioana Răduca, head of content Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.