Grupul Ion Moş preia brandul românesc Lucas Bites şi marchează un nou pas în consolidarea portofoliului său
Bucureşti, 9 septembrie 2025 – Grupul Ion Moş, unul dintre liderii industriei alimentare din România, anunţă achiziţia companiei Lucas Bites, recunoscută pentru produsele sale inovatoare în domeniul mixurilor pentru deserturi.
Bucureşti, 9 septembrie 2025 – Grupul Ion Moş, unul dintre liderii industriei alimentare din România, anunţă achiziţia companiei Lucas Bites, recunoscută pentru produsele sale inovatoare în domeniul mixurilor pentru deserturi. Achiziţia face parte din strategia grupului de a extinde cele trei linii de business existente – Industrie, HoReCa şi Retail prin integrarea unor branduri locale cu potenţial, care împărtăşesc aceleaşi valori: calitate, inovaţie, familie şi responsabilitate.
Fondată pe tendinţele internaţionale ale producătorilor de ingrediente pentru deserturi, Lucas Bites s-a diferenţiat rapid prin reţete simple şi mai ales sănătoase, câştigând notorietate şi fiind deja prezentă în reţele de retail. Succesul companiei şi creşterea sa constantă au transformat achiziţia într-o oportunitate pentru Grupul Ion Moş, care îşi consolidează astfel portofoliul pe segmentul Retail.
„Achiziţia companiei Lucas Bites ne permite să integrăm în familia Ion Moş un business performant, construit pe inovaţie şi integritate. Continuăm să investim în branduri româneşti cu potenţial de creştere şi să oferim consumatorilor produse sănătoase.
“Povestea Lucas Bites a început dintr-o dorinţă personală: aceea de a crea produse gustoase şi sănătoase, pe care să le pot oferi familiei mele, dar şi oricui îşi doreşte să mănânce bine, rapid şi fără compromisuri. Astăzi, Lucas Bites este pregătit pentru următorul nivel.” a declarat Florin Butnaru, fondator Lucas Bites
Pentru consumatori, Lucas Bites rămâne acelaşi brand dedicat gustului şi simplităţii, care oferă produse sănătoase şi uşor de preparat, însă cu forţa şi resursele care să îl ducă la un nou nivel de dezvoltare.
„Lucas Bites completează perfect portofoliul nostru. Vom continua să dezvoltăm acest brand cu aceeaşi grijă pentru calitate şi cu obiectivul de a-l extinde atât pe piaţa locală, cât şi internaţional.” a declarat Eugen Cărăgui, CEO Ion Moş
Despre Grupul Ion Moş
Fondat în 1992, Grupul Ion Moş este un jucător major în industria alimentară, activ în peste 60 de ţări şi cu un portofoliu ce acoperă trei direcţii principale: ingrediente şi soluţii pentru industrie, produse dedicate profesioniştilor HoReCa şi branduri pentru consumatorii casnici. Cu trei fabrici de amestecuri uscate (inclusiv unităţi specializate pe produse Halal), o unitate pentru lichide şi un centru de aplicaţii, compania investeşte permanent în inovaţie, calitate şi gust autentic.
Despre Lucas Bites
Lansat în 2018 la Năvodari, Lucas Bites s-a remarcat prin mixurile sale naturale pentru deserturi şi produse de panificaţie, create exclusiv din ingrediente de calitate, fără conservanţi, coloranţi sau zahăr alb rafinat. Prezent în reţele precum Kaufland, DM, Dr. Max, Bebe Tei, Farmaciile Tei şi în peste 2.000 de locaţii HoReCa, brandul a devenit un nume de referinţă pentru consumatorii care caută soluţii sănătoase şi gustoase.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













