Grupul de training şi consultanţă Ascendis a încheiat 2019 cu afaceri de 9,4 mil.euro, în creştere cu 9%, şi vrea să treacă pragul de 10 mil.euro în 2020

Autor: Roxana Rosu Postat la 13 februarie 2020 183 afişări

Grupul de training şi consultanţă Ascendis a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri cumulată de 9,4 milioane de euro, în creştere cu 9%, evoluţie susţinută şi de deschiderea şi dezvoltarea birourilor din Belgrad, Kiev şi Chişinău.

Grupul de training şi consultanţă Ascendis a încheiat 2019 cu afaceri de 9,4 mil.euro, în creştere cu 9%, şi vrea să treacă pragul de 10 mil.euro în 2020

Grupul de training şi consultanţă Ascendis a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri cumulată de 9,4 milioane de euro, în creştere cu 9%, evoluţie susţinută şi de deschiderea şi dezvoltarea birourilor din Belgrad, Kiev şi Chişinău.

Anul trecut, 20.000 de angajaţi ai companiilor din România au participat la programele de training ale Ascendis, un număr similar cu cel din 2018.

„Creşterea veniturilor a venit ca urmare a investiţiilor pe care le-am făcut în ultimii ani: deschiderea şi dezvoltarea birourilor Ascendis din Belgrad, Kiev şi Chişinău, maturizarea Code of Talent – platforma noastră de microlearning, extinderea Smart Experience – oferta noastră de well-being şi cadouri-experienţă – şi Ideologiq, agenţia de marketing digital din grup. Businessul de training a rămas constant, repetând performanţele din 2018, cel mai bun din istoria Ascendis. Pentru 2020 ne propunem să trecem pragul de 10 milioane euro. Ar fi o reuşită la care abia îndrăzneam să visăm cu trei ani în urmă”, a declarat Andrei Goşu, Managing Partner în cadrul Ascendis.

El se aşteaptă ca birourile din Belgrad şi Kiev să genereze o creştere importantă a businessului în 2020.

Anul trecut, cele mai solicitate programe de instruire pentru angajaţi au fost simulările de business pentru dezvoltarea competenţelor de leadership.

De asemenea, au crescut mult cererile de instruire pe subiecte mai tehnice, cum ar fi Lean Six Sigma (o metodă prin care echipele îmbunătăţesc procese în companii), Agile Management (o metodă de management care favorizează schimbarea) şi inovare (Ascendis lansând anul trecut o divizie nouă, X by Ascendis, care implementează programe de inovaţie în corporaţii, de la sesiuni de inspiraţie şi generare de proiecte până la incubatoare de inovaţie).

„Companiile sunt foarte atente la starea de bine a angajaţilor, pentru că atmosfera de lucru le influenţează în mod direct rezultatele financiare. Sesiunile de training şi coaching, programele de team building şi evenimentele interne sunt câteva din instrumentele pe care un manager le are la dispoziţie pentru a crea climat organizaţional relaxat şi productiv”.

Grupul Ascendis este format din companiile Ascendis Consulting (training, team building şi evenimente corporate, consultanţă, servicii de evaluare, coaching, studii de piaţă), Code of Talent (programe de microlearning în parteneriat cu compania Co-Factor), Smart Experience (servicii de well-being) şi Ideologiq (marketing digital).

Înfiinţată în urmă cu 23 de ani, compania are în prezent linii de business în training, coaching, consultanţă, team building, microlearning, certificări HR şi LSS, well-being şi marketing digital. Ascendis are o echipă de 100 de persoane (consultanţi, traineri, colaboratori şi angajaţi din echipa de suport).

Grupul Ascendis este deţinut de patru parteneri români,  Florin Rădulescu, Marius Opriş, Sorin Păun şi Andrei Goşu,  care deţin fiecare câte 25% din acţiuni.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
training,
crestere,
grup,
belgrad
6 luni în care solidaritatea a fost cuvântul cheie şi în business 6 luni în care solidaritatea a fost cuvântul cheie şi în business

Trecuseră ani buni de când vorbisem cu un cunoscut om de afaceri. Şi totuşi, în seara de 12 martie, în care ne pregăteam „să ne facem bagajele” din redacţie şi să lucrăm de acasă – pe termen nedefinit – m-a sunat personal.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum au reuşit doi antreprenori să readucă la viaţă apa de colonie şi să o transforme într-un produs de lux cu prezenţă în toată lumea Cum au reuşit doi antreprenori să readucă la viaţă apa de colonie şi să o transforme într-un produs de lux cu prezenţă în toată lumea
Noua realitate din piaţa muncii. Ce trebuie să ştiţi
Mediafax
Ce au spus Trump şi Biden despre pandemia COVID-19, economia SUA, schimbările climatice şi conflictul rasial Ce au spus Trump şi Biden despre pandemia COVID-19, economia SUA, schimbările climatice şi conflictul rasial
Diferenţă de investiţii în infrastructură de 1.150 de miliarde de euro între Europa de Est şi cea de Vest
MonitorulApararii
China celor „patru primăveri” şi a intereselor strategice în Iran China celor „patru primăveri” şi a intereselor strategice în Iran
Construcţia a şase corvete Gowind suspendată de Malaezia. Motive să ne îngrijorăm?
MonitorulPartidelor
Clotilde Armand: Matematic am învins. Primul lucru pe care-l vom face va fi o ”primărie de sticlă” Clotilde Armand: Matematic am învins. Primul lucru pe care-l vom face va fi o ”primărie de sticlă”
Gabriela Firea CONTESTĂ rezultatul alegerilor
MonitorulSiguranteiCetateanului
Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban Cine este Laurenţiu Baranga, noul şef al Oficiului pentru Combaterea Spălării Banilor, numit în funcţie de premierul Orban
COMENTARIU Valeriu Şuhan Interviu cu un strigoi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.