Grupul Cris-Tim pune pe piaţă lactate sub brandul Cris-Tim, înlocuind Mugura, după investiţii de peste 20 de milioane de euro făcute în ultimii zece ani la Eco-Ferm

Autor: Florentina Niţu Postat la 19 octombrie 2023 118 afişări

Grupul Cris-Tim pune pe piaţă lactate sub brandul Cris-Tim, înlocuind Mugura, după investiţii de peste 20 de milioane de euro făcute în ultimii zece ani la Eco-Ferm

Cris-Tim, liderul pieţei de mezeluri din România, deţinut de Radu şi Cristina Timiş, începând din această lună pune piaţă lactate sub brandul Cris-Tim, înlocuind Mugura, după investiţii de peste 20 de milioane de euro făcute în ultimii zece ani la Eco-Ferm, companie care face parte din grup, potrivit reprezentanţilor săi.

Până în această toamnă, lactatele produse la Eco-Ferm, în localitatea Boldeşti (jud. Prahova) au fost comercializate sub numele Mugura. Decizia de schimbare a brandului are loc într-o piaţă puternic competitivă şi în continuă schimbare, dar şi ca răspuns la evoluţia preferinţelor consumatorilor şi la nevoia de a oferi produse lactate de calitate superioară sub un brand de încredere.

„Brandul Cris-Tim a devenit cel mai iubit brand şi prima alegere a consumatorilor de produse din carne preparată şi ambalată în cei peste 30 de ani de activitate constantă, consecventă şi consistentă pe piaţa din România. Ei bine, acum, extindem această încredere şi în categoria de lactate, aducând din marea familie Cris-Tim, gustul autentic al laptelui proaspăt şi curat din EcoFerm direct pe masa tuturor familiilor din România”, a spus Radu Timiş Jr., CEO al Cris-Tim.

Lactatele Cris-Tim nu conţin ingrediente adăugate precum lapte praf, amidon, arome sintetice, gelatină, grăsimi vegetale sau adaosuri de proteină, iar laptele provine de la cele 2.100 de vaci din rasa Holstein cresc la Eco-ferm şi ascultă muzică clasică toată ziua.

„Pentru a produce un lapte de înaltă calitate ştim că hrana naturală este esenţială. Hrănirea  văcuţelor cu fân proaspăt, iarbă şi furaje de calitate superioară influenţează semnificativ gustul şi compoziţia laptelui. Laptele produs în astfel de condiţii oferă un conţinut mai ridicat de substanţe nutritive bogat in proteine, vitamine şi minerale esenţiale. Laptele românesc are un gust autentic, uşor de recunoscut, iar laptele produs la Cris-Tim este supus unor standarde stricte de siguranţă alimentară, asigurându-ne că este un produs sănătos pentru consum”, a spus Cristina Licu, directorul de calitate al Cris-Tim Family Holding.

EcoFerm are o producţie anuală de 11 milioane de litri de lapte şi o capacitate de procesare de 60.000 de litri pe zi. Hrana celor 2.100 de animale este exclusiv asigurată de ceea ce se cultivă - grâu, porumb, orz, lucernă şi triticale - pe cele 1.300 de hectare ale fermei, iar fertilizarea se face în proporţie de 50% cu îngrăşăminte naturale. 

Lactatele vor fi comercializate în retailul modern, cât şi în magazinele proprii ale Cris-Tim. De asemenea, ei au spus că pe lângă reţetele consacrate vor fi aduse la raft şi gusturi noi la raft - caşcavalul cu trufe, cu ardei, cu nucşoară si alte specialităţi. „Pe zona de lactate, strategia de business va avea aceeaşi piloni ca şi în categoria mezelurilor, unde Cris-Tim este liderul industriei atât ca volum, cât şi valoare.”

Grupul Cris-Tim, fondat de familia Timiş acum trei decenii ca o mică afacere, este astăzi liderul pieţei de carne preparată şi ambalată şi al pieţei de ready meals. Grupul este şi cel mai mare jucător cu capital românesc de pe piaţa locală care deserveşte 18 ţări europene, două fiind în afara Uniunii Europene. Peste 35% dintre produsele exportate sunt din categoria de salamuri, urmate îndeaproape de mici, parizer, specialităţi şi cârnaţi. Exportul este prioritar în strategia de creştere a grupului Cris-Tim, cu o pondere anuală în cifra de afaceri de peste 12% la acest moment.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lactate,
piata,
brand,
grup,
inlocuire,
investitii

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.