Google şi Facebook controlează peste 75% din piaţa de publicitate pe dispozitive mobile

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 24 martie 2014 81 afişări

În ultimii doi ani, Google şi Facebook şi-au întărit poziţiile pe piaţa de publicitate pe dispozitive mobile, ajungând să deţină în 2013, împreună, 75,2% din spaţiile disponibile.

Google şi Facebook controlează peste 75% din piaţa de publicitate pe dispozitive mobile

În 2014, analiştii se aşteaptă ca Google să deţină un segment de piaţă egal cu cel al tuturor competitorilor puşi la un loc, relatează BusinessInsider.com. Principalele cinci zone de afaceri care se promovează pe Google sunt următoarele: finanţe şi asigurări, retail şi magazine online, turism, resurse umane şi educaţie şi produsele electronice.

Facebook are o valoare de piaţă estimată la 134 miliarde dolari. Reţeaua de socializare are 1.2 miliarde de utilizatori activi, din care peste 900 de milioane accesează Facebook de pe dispozitive mobile.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/google-si-facebook-controleaza-peste-75-din-piata-de-publicitate-pe-dispozitive-mobile-12320512
12320512
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Ce solicită guvernului reprezentanţii HORA? O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.