Goana după magazin

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 01 iunie 2019 38 afişări

Ca să-ţi faci cumpărăturile la un magazin anume nu e suficient să-i ştii adresa, ci, câteodată, trebuie să fii şi suficient de iute de picior ca să-l prinzi.

Goana după magazin

Pentru a se promova şi a le da clienţilor sentimentul că au acces la ceea ce puţini pot să cumpere, diverse branduri apelează la magazine temporare, scrie Financial Times.

Producătorul de încălţăminte Nike, spre exemplu, a deschis luna trecută un magazin temporar la Los Angeles în care se găsesc cele mai noi articole ale sale, la care aveau acces numai cei ce se aflau pe o rază de 100 de metri de el şi primeau notificări pe telefon prin intermediul unei aplicaţii speciale.

Rapperul Kanye West şi-a vândut o minicolecţie de modă la festivalul muzical Coachella doar către norocoşii care au auzit la timp anunţul şi au fost suficient de iute de picior să ajungă la cortul în care funcţiona magazinul temporar. Producătorul american de cosmetice Milk Makeup a ţinut să marcheze intrarea pe piaţa britanică printr-un magazin temporar care a funcţionat doar 48 de ore, cumpărătorii trebuind să participe la un concurs pentru un loc la coadă.

Cu cât mai spectaculos e magazinul temporar, cu atât mai bine, lucru pe care pare să-l fi înţeles Pat McGrath, o cunoscută make-up artist americană care are propria gamă de produse de machiaj. Pentru lansarea din Europa, acesta a optat pentru un spaţiu temporar în cadrul marelui magazin londonez Selfridges, spaţiu care-şi întâmpină clienţii cu tejghele din lingouri de aur şi buze uriaşe de aur atârnate pe tavan.

Magazinul temporar poate să călătorească şi pe ape, ca acela deschis de retailerul online de lux Matches Fashion şi lanţul italian de hoteluri Pellicano, la bordul unui iaht din anii '30 care se plimbă de-a lungul coastei Mării Tireniene până spre jumătatea lunii iunie. 

Urmărește Business Magazin

Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi  să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen

Chiar dacă investiţiile noi în producţie au devenit un soi de rara avis a industriei locale, schimbările din domeniu nu înseamnă doar închideri de fabrici, ci şi intrarea pe cele mai noi nişe ale industriei globale.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum arată imprimanta viitorului Cum arată imprimanta viitorului
Mediafax
Donald Trump susţine că 99% din cazurile de coronavirus sunt „total inofensive” Donald Trump susţine că 99% din cazurile de coronavirus sunt „total inofensive”
Minunea japoneză. Cum a reuşit Japonia să aibă un număr redus de cazuri şi decese cauzate de coronavirus fără să impună RESTRICŢII
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD
Veste bună pentru românii care vor să se întoarcă în ţară: Nu mai au obligativitatea de a se mai izola
MonitorulSiguranteiCetateanului
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a) Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)
COMENTARIU Marius Oprea: România, o ţară săracă? Fraierii sînt săraci. Şmecherii prosperă

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.