Ferrari, bătută de Lego în top 10 brand-uri

Postat la 05 februarie 2017 59 afişări

Brand finance, o companie de consultanţă din Londra, a făcut clasamentul celor mai preţioase brand-uri.

Ferrari, bătută de Lego în top 10 brand-uri

Top 500. Iar ultimul brand mare, ca să vă daţi seama cât de mari sunt companiile, e Christian Dior. Valoarea brand-ului (subiectul clasamentului) se calculează cu algortimi care iau multe variabile în calcul. E vorba de venituri, cheltuieli, notorietate, tradiţie, oportunităţi. E un fel de valoare de piaţă mai simplu-zis.

IATĂ AICI TOPUL CELOR MAI PUTERNICE BRAND-URI ŞI CÂT COSTĂ FIECARE

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.