Fabrica de tineri milionari

Autor: Anca Barbulescu Postat la 25 mai 2013 136 afişări

Yahoo! tocmai a creat încă un tânăr milionar. La numai două luni de când britanicul în vârstă de 17 ani Nick D’Aloisio a devenit milionar după ce aplicaţia Summly pe care a creat-o a fost cumpărată de Yahoo! cu 30 de milioane de dolari, David Karp, directorul general de 26 de ani al serviciului online Tumblr, este mai bogat cu 250 de milioane de dolari după ce Yahoo! i-a cumpărat serviciul într-o tranzacţie estimată la 1,1 miliarde de dolari.

Fabrica de tineri milionari

Yahoo! pare să fi ieşit astfel la cumpărături şi în domeniu se ridică deja întrebarea ce companie mai urmează pe lista de achiziţii a Marrisei Mayer, directorul executiv al gigantului american, ca parte a strategiei de atragere a cât mai multor utilizatori şi contracte de publicitate în speranţa unei reveniri a companiei, de altfel destul de şubrede în ultimii ani.

Tumblr, serviciu care găzduieşte 108 milioane de bloguri, a fost pornit de David Karp în 2007, iar luna trecută platforma a numărat peste 13 miliarde de utilizatori. Yahoo! speră că acesta este practic viitorul grup de oameni care vor petrece multe ore pe săptămână şi pe alte site-uri ale companiei, contribuind printre altele la creşterea veniturilor din publicitate. Cu toate acestea, Tumblr nu are venituri foarte mari – doar 13 milioane de dolari anul trecut – şi nici nu a avut vreun profit până acum.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/fabrica-de-tineri-milionari-10900977
10900977
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.