Experiment Vodafone: magazinul companiei din centrul Braşovului împarte spaţiul cu o cafenea Boiler
Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală IT&C, a lansat un nou experiment - a integrat o cafenea din lanţul Boiler într-unul din magazinele sale din centrul Braşovului, a anunţat Nedim Baytorun, noul CEO al companiei de comunicaţii.
Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală IT&C, a lansat un nou experiment - a integrat o cafenea din lanţul Boiler într-unul din magazinele sale din centrul Braşovului, a anunţat Nedim Baytorun, noul CEO al companiei de comunicaţii.
„Ce-ai zice să descoperi cea mai nouă tehnologie în timp ce savurezi o cafea delicioasă?
Ca specialist în marketing, nu aş putea fi mai entuziasmat de acest proiect extraordinar. Începând de astăzi, suntem mândri să împărţim spaţiul magazinului nostru Vodafone din centrul Braşovului cu cafeneaua Boiler.
Parteneriatul nostru este construit pe valori comune precum inovaţia, experienţa clientului şi dezvoltarea comunităţii. Integrând gama noastră EasyTech cu cafeaua de specialitate Boiler, creăm un nou tip de destinaţie: una care aduce oamenii mai aproape de tehnologia de care au nevoie, într-un mediu de care se bucură”, a scris Baytorun pe reţeaua LinkedIN.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro